#1 Skrevet Desember 20, 2008 Har en golv IV 1.6l hvor det har knirket endel når jeg svinger til venstere. Mente lyden kom fra venstere side så har byttet stab.stag foringer og bærebro der. men knirker like herlig... noen som har noen mening om hva det kan være, el bør jeg bytter foringer i bærebro på høyre side å? Vet snart hva mer jeg skal bytte, el kan det være tannstaget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 20, 2008 Øvre demperlagring kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 20, 2008 det kan være. får bare prøve å bytte det. koster jo ikke all verden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 20, 2008 har vært bort i på et par golf IV at fjærer har knekt i toppen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 20, 2008 har ikke sett noen knekt fjær. men prøver å bytte fjærbeins lager først:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...