#1 Skrevet Desember 20, 2008 Jeg skulle i dag skifte parklyspære på min A4 1,8T 03 type H6W (pærene kjøpte jeg av et annet medlem) men etter montering viser det seg at pæren ikke lyser men begynner å blinke kontinuerlig: klø : Har prøvd 3 pærer og alle blinker:confused: Jeg og selger skjønner ikke helt hvorfor siden jeg også har hatt tilsvarende, men ikke identiske, ledpærer som jeg nå bytter ut uten dette problemet... Hva kan være årsaken til dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 20, 2008 Prøv pærene direkte på 12v på batteriet og se om de blinker der også. (mulig de skal blinke?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 20, 2008 Can bus som tuller seg? Prøvd med mostander? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 20, 2008 Da må du ha motstandermsiden LED pærene trekker mindre strøm en H6W pærene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 20, 2008 Prøv pærene direkte på 12v på batteriet og se om de blinker der også. (mulig de skal blinke?) For meg virker det som om dette er "blinkepærer" siden de så systematisk blinker alle sammen og siden jeg har en ledpærer fra før som ikke blinker. Det er denne jeg skal bytte for den er begynt å svikte... har ikke prøvd pærene direkte på bilens batteri nei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 20, 2008 Da må du ha motstandermsiden LED pærene trekker mindre strøm en H6W pærene. Har smd led fra før uten dette problemet og uten motstander: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...