#1 Skrevet Desember 21, 2008 Har en Passat stv 2000 mod. Skal skifte antennepisken bak. Men, Den koplingen som sitter i bilen er av en for meg ukjent type. Noen som kjenner til dette, eller om det finnes en overgang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 22, 2008 bump. Ingen som vet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 22, 2008 Enkleste løsning er å kappe ledning både i bil og på antenne og sette på en vanlig kobling som du kjøper hos Clas Ohlson eller lignende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 26, 2008 Biltema hadde antenne med rett kopling til 300 kr. Møller ca 2000 kr. Forsatt god jul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 26, 2008 Kjøpte komplett antennesett til min 99 mod, dvs med kabel fram til cdspiller, antennefot, og antennen. Kostet 500kr på møller. Så at du fikk pris på 2000,- høres merkelig ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 27, 2008 Kjøpte komplett antennesett til min 99 mod, dvs med kabel fram til cdspiller, antennefot, og antennen. Kostet 500kr på møller. Så at du fikk pris på 2000,- høres merkelig ut. Hos Møller Follo Antenne fot 1630 pisk 350. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 27, 2008 Takantenne Med innebygd forsterker. Passer for Audi, Seat, Skoda og VW. Lengde: 45 cm. 31-601 299,00 kr Antennepisk Reservepisk for takantenne 31-601. 31-603 79,90 kr Fåes kjøpt Her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 28, 2008 er det en sånn med 2 ledninger å et "kretskort" inni antennefoten det er snakk om her??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 28, 2008 er det en sånn med 2 ledninger å et "kretskort" inni antennefoten det er snakk om her??? Den på biltema passer. Kun antennledning, med forsterker i foten. Hos Mekonomen var det vanlig antennekontakt med ekstra ledning til forsterker. Biltema har overgang som passer. Jeg har også satt inn en antenneforsterker ver radioinngangen, Den også fra biltema. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 28, 2008 Husk at den dritt antenna på biltema har så tynne kordeler at vis det blåser litt i rommet du monterer i så knekker kordelene. Omtrent umulig og lodde på rett kobling igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...