#1 Skrevet Desember 22, 2008 Har fått tak i en V8 delebil til 198`n og i den forbindelse kommer det til å dukke opp en del spørsmål om hva som passer om hverandre osv, og da tenkte jeg det kanskje var like greit med en egen tråd til det. Jeg kunne jo selvfølgelig bare sendt Spangen en pm hver gang noe nytt dukket opp men vi kan jo ikke gjøre det for lett heller: smil : De første spørsmålene er: V8`n har automat, er bakakslingen bare å skru over på 198`n, er utvekslingen lik den jeg har i dag og er det noen fordeler ved å bruke V8 bakaksling? Er det samme innfestning på dasjbordet eller for å spørre enklere kan jeg bruke V8 dasjen uten større inngrep? Hva med gulvteppet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 23, 2008 Dashbordet på V8 skal være likt til facelift T44, så vidt jeg vet, siden V8 tross alt er en T44 i utgangspunktet. Er usikker på om bakakslingen har samme utveksling. Bakakslingen du har i bilen din nå har manuell styrt diffsperre, mens V8 har Torsen sperre i bakakselen, samme type som står i midtdiffen på din 198. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 23, 2008 Ikke bytt diffen bak Terje, som Per sier da mister du sperra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...