Anbefalte innlegg

Hvordan vedlikeholder du skinnsetene dine? Har selv skinnseter, men har kun brukt såkalt wipes fram til nå.. som jeg har gådd fri for.

 

49136.JPG

 

Hvordan holder man det gode liv i skinnet, og hvor ofte bør en smøre setene inn med dette? Har hørt Autoglym har noen fine produkter på dette. Anbefalt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker AutoGlym LeatherCare, som jeg smører inn setene med 3-4 g pr år. Lar det sitte på en time eller to før jeg gnir over med en tørr myk klut. Blir like fint som nypussa sko :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker samme som Arne her jeg også, fungerer bra det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker også kun Glym. Har hatt tre biler med skinn nå og alle har fått regelmessig Glympleie, gjerne en gang i mnd(Unødvendig kanskje, men det virker). Har fått mye skryt for "skinnet" i mine to forrige biler som hadde litt km på baken. Blir ikke glatt heller og får en fin "newlook"..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikker du innom en møbel sjappe så selger de skin renoverings kit der. Får en pakke med rense krem og mykner til å ha på etterpå. Funker helt fint det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen tips om hvordan få fikset på slitte skinnseter, er litt slitt på kanten av førersetet??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tommy Strand

noen tips om hvordan få fikset på slitte skinnseter, er litt slitt på kanten av førersetet??

hvis det er fargen som er borte, så kan du bruke skokrem til å shine opp, er det slitt i stykker, så må trekket skiftes....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan går det med den hvite t-skjorten da??

Farger det ikke av??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tommy Strand

Hvordan går det med den hvite t-skjorten da??

Farger det ikke av??

du må polere godt etterpå vettu

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med skader i sømmer da? Har en 200 som har gått i Florida, den er sømmene revet på grunnet varme, må setene demonteres eller kan de syes "utenfra"? sømmene går liksom ned i stolene...

 

Siden denne tråden allered hadde "skinnfolk" liksom...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Max Wax i Tønsberg har no rød flytene guffe som er helt rå.

Må brukes med omhu for detta virker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.