#1 Skrevet November 14, 2004 Hvordan vedlikeholder du skinnsetene dine? Har selv skinnseter, men har kun brukt såkalt wipes fram til nå.. som jeg har gådd fri for. Hvordan holder man det gode liv i skinnet, og hvor ofte bør en smøre setene inn med dette? Har hørt Autoglym har noen fine produkter på dette. Anbefalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 14, 2004 Jeg bruker AutoGlym LeatherCare, som jeg smører inn setene med 3-4 g pr år. Lar det sitte på en time eller to før jeg gnir over med en tørr myk klut. Blir like fint som nypussa sko 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2004 Bruker samme som Arne her jeg også, fungerer bra det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2004 Jeg bruker også kun Glym. Har hatt tre biler med skinn nå og alle har fått regelmessig Glympleie, gjerne en gang i mnd(Unødvendig kanskje, men det virker). Har fått mye skryt for "skinnet" i mine to forrige biler som hadde litt km på baken. Blir ikke glatt heller og får en fin "newlook".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 15, 2004 Stikker du innom en møbel sjappe så selger de skin renoverings kit der. Får en pakke med rense krem og mykner til å ha på etterpå. Funker helt fint det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 17, 2004 noen tips om hvordan få fikset på slitte skinnseter, er litt slitt på kanten av førersetet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 17, 2004 Opprinnelig postet av Tommy Strand noen tips om hvordan få fikset på slitte skinnseter, er litt slitt på kanten av førersetet?? hvis det er fargen som er borte, så kan du bruke skokrem til å shine opp, er det slitt i stykker, så må trekket skiftes.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 17, 2004 Hvordan går det med den hvite t-skjorten da?? Farger det ikke av?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 17, 2004 Opprinnelig postet av Tommy Strand Hvordan går det med den hvite t-skjorten da?? Farger det ikke av?? du må polere godt etterpå vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 18, 2004 Hva med skader i sømmer da? Har en 200 som har gått i Florida, den er sømmene revet på grunnet varme, må setene demonteres eller kan de syes "utenfra"? sømmene går liksom ned i stolene... Siden denne tråden allered hadde "skinnfolk" liksom... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 19, 2004 Max Wax i Tønsberg har no rød flytene guffe som er helt rå. Må brukes med omhu for detta virker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...