#1 Skrevet Desember 23, 2008 Ønsker alle i lokallaget God Jul og ser frem til en ny sesong med sprell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 23, 2008 God jul til alle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 23, 2008 God jul alle mann:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 23, 2008 Gud jul ja.... I morra er den store dagen (En hel dag fri fra jobb og kjerringa, så kan endelig skru i fred) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 23, 2008 Gud jul ja.... I morra er den store dagen (En hel dag fri fra jobb og kjerringa, så kan endelig skru i fred) Hehe...så du sku ikke ått svigers juleaften? Ell i kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 23, 2008 (endret) Hehe...så du sku ikke ått svigers juleaften? Ell i kveld? Så høflig jeg er så takket jeg pent nei.......... (Har fått spørsmålet omtrent 400 ganger siste to ukene) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 23, 2008 God jul alle sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 23, 2008 god jul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 24, 2008 Merry god jul! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 24, 2008 Riktig God Jul alle sammen =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 24, 2008 GoD JuL til alle sammen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 24, 2008 Ønsker alle en riktig God Jul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 31, 2008 får slenge meg på her jeg også,GOD JUL Litt sent men da får jeg være den første til å ønske alle: ET RIKTIG GODT NYTTÅR så ses vi på ny året folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 31, 2008 Ønsker alle kjente å ukjente Godt nytt år=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 31, 2008 Håper alle får et riktig godt nytt år, og drikk med måte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 31, 2008 Håper alle får et riktig godt nytt år, og drikk med måte Blir vel "full rulle" for dere som skal på grill(en) ? el hva det heter:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 31, 2008 Er vel for sent å si God Jul nå... Godt Nytt År til alle VAG frelste der ute! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...