Anbefalte innlegg

Kanskje på tide å kjøpe seg vinterdekk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Amerikanere elsker helårsdekk, og tror de funker fint om vinteren også. Utrolig dumme! Heldigvis begynner vinterdekk å komme seg inn på markedet der borte også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok ett eksempel på amerikansk intelligens : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faktisk så dumt at det er irriterende å se på..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha elsker å se på filmer fra feks. usa når det har snødd bittelitt :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha elsker å se på filmer fra feks. usa når det har snødd bittelitt :D

 

Enig. :D Det er det samme tjaset hvert år, men jeg elsker de klippene fordet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes det er moro å se på jeg også. men, det beste med hele filmen var jo faktisk at han med quattro klarte å berge situasjonen. er ikke mange som hadde tenkt som han der :) inkludert i dette landet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deilig lyd når felgkantene på A4'n gikk i fortauskantenn der.... hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si meg, har amerikanere aldri hørt om piggdekk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jævlig bra reddet av quattrio mannnen! Impressive

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dere har vel sett viva la bam da han kjører over fjellet i lambon sin.. er jo firehjulstrekk så var ikke så nøye om det snødde litt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja.. .er faktisk ikke alltid imponert over oss normenn heller jeg altså.. alltid komplett kaos ved vinterns første snøfall.. samme var det i vinter.. hadde vært kaldt i lang tid.. det var meldt snø og vi våknet opp til 10cm snø. Var faen ikke mange som klart å komme seg på jobben i tide da.. ikke jeg heller (men det var pga kø, og i tilleg måtte kjøre rundt å plukke opp arbeidskollegaer som fortsatt hadde sommerdekk)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ved første snøfall kan man se nok av slike episoder langs e6 inn mot oslo, helt kaos, hvert år..

og at de fleste ikke klarer å skifte dekk selv, er komisk nok for da blir de jo stående å vente utenfor ei dekksjappe i timesvis på første dag med snø..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Detta er fantastisk! Hehe... Er så bra... "hmm.. Hvordan skal jeg komme meg ut av detta.. Jo flat pedal hele veien!! så kanskje jeg klarer å spole meg ned til tørr asfalt!!" : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo faktisk selv erfart at eneste gode løsningen for å stoppe opp er å gi full gass i motsatt retning :)

 

Fin lyd av fortauskanten ja :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Amerikanere elsker helårsdekk, og tror de funker fint om vinteren også. Utrolig dumme! Heldigvis begynner vinterdekk å komme seg inn på markedet der borte også.

 

Det er jo ikke bare amerikanere, finnes nok av de her hjemme på "berget" som også innbiller seg at "helårsdekk" er en genial greie : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må hive meg på her..

 

For det første, nydelig berget av han i Audi'n, først og fremst.. Om så det er noen skikkelig oppripa og kantkjørte felger på venstre side, så tror jeg det ikke er så ille. Tatt i betrakning til bilene rundt seg med karosseriskader..

 

Neste er det at det er bare hærlig å se klipp som dette, en fryyd :D

 

Jeg kan føye meg i rekka av de som tenker "den tid, den sorg" når jeg hører om at det blir spådd snø flere dager i forveien.

I tillegg til min første, egne, personlige erfaring med snøfall for første gang. Men det er stor forskjell mellom forhjulsdrevet jobb-bil og det gamle quattrosystemet på gò-audien som står i gården :D

 

 

EDIT:

Visste jeg glemte noe.... Hvor gøy hadde vel ikke vært for flere i klubben å dukka opp "over there" med quattro og piggdekk i de gatene der? : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo tenke slik at om du hadde bodd dær ville du ha hadd vinterdekk klare til bilen din? husk ikke en gang han i tauebilen hadde verken vinterdekk eller sett lignende på mange 10år,

Derimot kunne den a4 vært redda lett hvis han ikke hadde prøvd å spunnet fronten rundt i revers og glemt at han hadde quattro, kunne glidd ned bakken bit for bit og felgene vært like hel. men for all del Perfekti innhenta, vedder på at han var varm i trøya;)

 

Derimot dette tar kaka:

http://www.liveleak.com/view?i=84139_4807

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.