#1 Skrevet Desember 23, 2008 (endret) Ønsker alle i Oslo-lokallag (og selvfølgelig alle dere andre i klubben) en riktig god jul. Håper dere alle får en koselig julefeiring:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 23, 2008 takk det samme Ørjan. *håper jeg får de gavene jeg har ønsket meg i morgen, for da blir det skruing i jula og mulignes sveising 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 24, 2008 God Jul og ett godt nytt år til alle i Oslo Lokallag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 24, 2008 Goooood Jul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 25, 2008 GOD JUL og GODT NYTT ÅR! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 26, 2008 Good jul til alle! Håper alle fikk masse penger og/eller bil-gaver, og at det kommer masse nye mods framover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 31, 2008 Resirklulerte denne litt jeg og slang på et godt nytt år også i toppen. Så takk for det gamle og godt nytt år til dere alle: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 31, 2008 Godt nyttår til alle sammen! Nå er det ut å feire(drekke?) hele natta: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 31, 2008 Godt nyttår ja:) nå er det ut å fortsette drikkingen fra igår:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 31, 2008 Godt nytt år. Og en god på etterskudd jul:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...