Hvor mye ca. er lysgjennomtrengningen på "ekstra mørke ruter" på nyere VW?

Anbefalte innlegg

Vurderer å legge på film selv på rutene framme, men har ikke snøring om hvilken prosent jeg skal kjøpe.

Tenkte å kjøpe 3M scratch resist film, men jeg har ingen mulighet for å se på filmen før jeg bestiller, har heller ingen butikker i området som selger film.

 

Planen er å ha det likt eller evt. hakket lysere framme en bak.

 

og er spessielle filmer som stemmer bra med fargen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer å legge på film selv på rutene framme, men har ikke snøring om hvilken prosent jeg skal kjøpe.

Tenkte å kjøpe 3M scratch resist film, men jeg har ingen mulighet for å se på filmen før jeg bestiller, har heller ingen butikker i området som selger film.

 

Planen er å ha det likt eller evt. hakket lysere framme en bak.

 

og er spessielle filmer som stemmer bra med fargen?

 

35% er perfekt synes jeg,rund baut. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

35% er perfekt synes jeg,rund baut. :)

 

Ja, men er det likt med bakrutene da? gidder ikke legg på film på bakrutene når de allerede er mørkere;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men er det likt med bakrutene da? gidder ikke legg på film på bakrutene når de allerede er mørkere;)

 

Hmm,mener det er noe rundt der ja,men det er vell ganske stor forskjell på "fargen" på org og andre merker også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fargen er det stor forskjell på.. orginale ruter har ca 35% gjennomslipp.. men disse er "sotet" og ikke plastiktonet som du gjør med film. fargen blir ikke lik, eller er nesten ikke tilnærmet lik engang. men legger du på lys svart film på rutene bak, kan du bruke en lysere farge foran og da blir fargen rundt hele ca lik.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en passat 3bg med sunset ruter bak. (Orginal soting fra vag) Hadde film på siderutene forran og det var nøyaktig lik farge og styrke som bak, men det ble rivd av på eu kontroll:o

 

Jeg skal ha film på siderutene forran igjen men skal høre med en kammerat av meg som la film på framrutene på sin 3bg nå for det ble helt likt som toninga på bakrutene, for er usikker på hvor mye prosent og hva slags film men det går fint ann å få til så det blir likt;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en passat 3bg med sunset ruter bak. (Orginal soting fra vag) Hadde film på siderutene forran og det var nøyaktig lik farge og styrke som bak, men det ble rivd av på eu kontroll:o

 

Jeg skal ha film på siderutene forran igjen men skal høre med en kammerat av meg som la film på framrutene på sin 3bg nå for det ble helt likt som toninga på bakrutene, for er usikker på hvor mye prosent og hva slags film men det går fint ann å få til så det blir likt;)

 

Fint om du kan informere meg om merke på film osv når du finner det ut;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jeg prøve få til så fort som mulig:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer å legge på film selv på rutene framme, men har ikke snøring om hvilken prosent jeg skal kjøpe.

Tenkte å kjøpe 3M scratch resist film, men jeg har ingen mulighet for å se på filmen før jeg bestiller, har heller ingen butikker i området som selger film.

 

Planen er å ha det likt eller evt. hakket lysere framme en bak.

 

og er spessielle filmer som stemmer bra med fargen?

 

Hvordan bil har du da?Passat har mere grønn i seg enn Touranen som er nesten svart i farge?

Solfilmsgruppen har all den hidden du trenger når du gir dem beskjed om hvilken bil du har.

De drar ut å sjekker dette når det kommer ut en ny modell.

Ring Pål på 98239010 og hils fra Pedersen bilservice : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan bil har du da?Passat har mere grønn i seg enn Touranen som er nesten svart i farge?

Solfilmsgruppen har all den hidden du trenger når du gir dem beskjed om hvilken bil du har.

De drar ut å sjekker dette når det kommer ut en ny modell.

Ring Pål på 98239010 og hils fra Pedersen bilservice : vinke :

 

Det er snakk om en ny golf. Hvor i landet holder Pål til da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er snakk om en ny golf. Hvor i landet holder Pål til da?

 

Lillestrøm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han jeg kjenner var litt usikker på prosenten men skulle finne ut av det, så informasjon vil komme fortløpende:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han jeg kjenner var litt usikker på prosenten men skulle finne ut av det, så informasjon vil komme fortløpende:)

 

Fann du ut noe mer ang dette:) Nå er tiden inne for å få tak i film til bilen min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fann du ut noe mer ang dette:) Nå er tiden inne for å få tak i film til bilen min.

 

Min også, men 35% blir vel kanskje litt mye?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle tinte rutene foran på Touranen også.. Mener å ha hørt før at 35% gjennomslipp vil bli lik i styrke med det som er orginalt bak?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet noe mer ang. dette? Har 35% gjennomslipp på "guttebilen", men syns det ser mye mørkere ut enn det som er orginalt bak på touranen. Kanskje man må gå for 50% gjennomslipp for at det skal bli så likt som mulig? Blir litt teit med mørkere ruter foran :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gutta på nybil avdelingen hos oss matcher opp nye audier med mørke bakruter med film på rutene foran med 25% lysgjennomslipp. det ser likt ut som orginalt, i allefall på audi. mange av våres kunder som vil ha det på sin nye bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tjuvlåner et bilde fra en annen tråd her. Eier må bare si ifra hvis han vil ha det bort :)

Kan det stemme at det er film med 35% lysgjennomslipp på vinduene foran her?

 

DSCF0596.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har tips til hvor jeg kan få tak i proff-film som matcher bakrutene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.