Type minnekort i nyere Audi

Anbefalte innlegg

Heisann

Noen som vet om SDHC minnekort fungerer i Audi a4 b7, eller om det bare er vanlige SD kort?

Takker for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann

Noen som vet om SDHC minnekort fungerer i Audi a4 b7, eller om det bare er vanlige SD kort?

Takker for svar :)

Vet ikke hva SDHC står får men er det high capacity så tviler jeg på at det fungerer, er vel 4 eller 8 gb som er maks i rns-e enheten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det at HC står for high capacity. Noen som veit helt sikkert om dette minnekortet fungerer/ikke fungerer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SDHC går ikke..:) All info står i intruksjonsboka for navi/mmi.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SDHC går ikke..:) All info står i intruksjonsboka for navi/mmi.

Veldig bittert. Det var den julepresangen : bh :

Takker så mye for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanlige SD-kort er jo nesten gratis i dag :) Er jo plass til 2, genialt synes jeg..slipper ipod'n.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanlige SD-kort er jo nesten gratis i dag :) Er jo plass til 2, genialt synes jeg..slipper ipod'n.

Helt enig, veldig kurant for å slippe ipod'n. Så jeg får bytte inn minnekortet i morra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og maks str på rns-e er 4 gb sd kort.

Men merk at det hjelper lite med 4 gb om du har mer en 512 filer, det er det meste den klarer å lese nemmelig. så det holder nok med et på 2 GB hvis man tenker på gjennomsnittsstr. pr sang.

Og 2 GB er jo nesten gratis.

Bruker 1 GB selv og det holder i massevis for meg iallefall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.