#1 Skrevet Desember 23, 2008 Heisann Noen som vet om SDHC minnekort fungerer i Audi a4 b7, eller om det bare er vanlige SD kort? Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 23, 2008 HeisannNoen som vet om SDHC minnekort fungerer i Audi a4 b7, eller om det bare er vanlige SD kort? Takker for svar Vet ikke hva SDHC står får men er det high capacity så tviler jeg på at det fungerer, er vel 4 eller 8 gb som er maks i rns-e enheten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 23, 2008 Stemmer det at HC står for high capacity. Noen som veit helt sikkert om dette minnekortet fungerer/ikke fungerer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 23, 2008 SDHC går ikke.. All info står i intruksjonsboka for navi/mmi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 23, 2008 SDHC går ikke.. All info står i intruksjonsboka for navi/mmi. Veldig bittert. Det var den julepresangen Takker så mye for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 23, 2008 Vanlige SD-kort er jo nesten gratis i dag Er jo plass til 2, genialt synes jeg..slipper ipod'n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 23, 2008 Vanlige SD-kort er jo nesten gratis i dag Er jo plass til 2, genialt synes jeg..slipper ipod'n. Helt enig, veldig kurant for å slippe ipod'n. Så jeg får bytte inn minnekortet i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 24, 2008 og maks str på rns-e er 4 gb sd kort. Men merk at det hjelper lite med 4 gb om du har mer en 512 filer, det er det meste den klarer å lese nemmelig. så det holder nok med et på 2 GB hvis man tenker på gjennomsnittsstr. pr sang. Og 2 GB er jo nesten gratis. Bruker 1 GB selv og det holder i massevis for meg iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...