Anbefalte innlegg

Ønskel alle en god jul og et godt nyttår!

mvh.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God Jul å Styr... Spis med måte noda ikveld ;)

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikveld blir det ikke stopp ved matabordet før jeg ruller ut dørene!

God jul folkens :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God jul til alle! :) I dag skal det jaggu etast!! :D :D: grønn :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

god hjul alle sammen;) å gødt år!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hæppi jul t alle sæj.

Ps : opp med foten og inn med magen sandvik!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herre... sitte her på forumet julekvelden :P

God Jul!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E nåken so ikke klare å holde sej unna vet du... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E nåken so ikke klare å holde sej unna vet du... :)

Hehe, ja og ej e en av dei :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja og ej e en av dei :)

Du e jo DEN forumhora du....!!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så så, bedre å hore sej her enn på gata slik som du Big .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så så, bedre å hore sej her enn på gata slik som du Big .

hihi. Big e forkortelse for Billig vettu:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God jul fra Florida : smil : Her blir det Budweiser og kalkun. Hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt seint men god jul og snart godt nyttår ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, Folkes god jul og allti ditta:p

og godt nyttår i morga;)

drikk me måte:p iallefall du urke;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var dette klubb-årets siste dag kommet og det er på tide både å se tilbake på året som har gått og se fremover på året som kommer.

Det er litt rart med nyttår i grunn, mange ser det som en ny start men det er jo bare tull. Klart vi kan gjøre ting bedre men det kan vi jo like godt starte med den 4.september eller 12. April. Men 1. Januar blir liksom er grei start på alt som er nytt.

2008 har vært et rart år klubbmessig for meg. Vi har vært på Pizza on tour hvor det aldri klaffa for meg å bli med (bortsett fra den enormt givende turen til Haram da) Touren i seg selv ble derimot en stor suksess som jeg håper vi kan ta igjen også i året som kommer. Det viste seg å være en flott måte å knytte lokallagets medlemmer sammen på, en ting som jo er en utfordring i vårt spredte lokallag.

Vi har hatt 15 års jubileum i klubben og for første gang på 4 år passet det heller ikke å reise på hovedtreffet på Våler, ….eller Rudskogen. Jeg rakk ikke til VACN på tur i Molde og Nordvest ble nedprioritert til fordel for mer lokale motorsports aktiviteter.

Snakker om motorsport og lokallaget. Det bygges stadig heftigere biler i nesten alle lokaler VACN medlemmer samles og vi er godt representert lokalt på både autoslalom, bilcross og rattlåsracing. I sistnevnte har vi til og med årets topp plassering. Og da er det godt å se at enkelte ildsjeler står på for at vi skal få et skikkelig anlegg å utfolde all det adrenalinet og eksosen vi har i blodet på. Ja 2009 blir virkelig et spennende motorsports år på Sunnmøre.

Når det gjelder treffsesongen 2009 begynner jo den allerede om noen få dager med vintertreff i Sverige. Mange fra lokallaget skal over grensen og herje både på et islagt svensk vann og i de svenske barer, hytter og hotell. Så kommer pinsen og årets hovedtreff på Våler og så går det slag i slag med treff både i nord og sør og ikke minst i Nordvest

Årets Nordvest treff er i skrivende stund ikke bestemt men etter den informasjonen jeg sitter på blir det avgjort hva som kommer til å skje like over nyttår.

Første pizzamøte i 2009 blir på Peppes i byen som vanlig kl 1900 den 4/1. Det har vært snakket om at vi trenger noen nye lokallagsklær igjen og jeg har innhentet litt priser og kommer til å ta med meg en prøve på noen jakker vi har fått tilbud på. Dette er tynne hettejakker av veldig god kvalitet, som blir omtrent som de genserene vi har i dag. Oppfordrer selvfølgelig så mange som mulig til å møte opp den 4. for både å diskutere lit rundt klærne, Nordvest 09 og generelt pisspreik som vanlig… også pizza da såklart

Da gjenstår det egentlig bare for meg å takke dere alle for året som gikk og ønske dere et riktig godt nytt år.

Terje

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.