#1 Skrevet Desember 24, 2008 Ønsker alle i lokallaget, kjente og ukjente, en god jul!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 24, 2008 God jul ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 24, 2008 God jul godt folk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 24, 2008 God Jul ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 24, 2008 God jul gutter, nå er det bare glede seg til ny sesong med flere bil opplevelser.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 25, 2008 Litt treig her, men ønsker alle en forsatt god jul og et godt nytt år!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 25, 2008 Henger meg på jeg også. En riktig god jul og et godt nytt år! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 27, 2008 Seint ute, men får vel si god jul jeg også Men kan jo være litt på forskudd og først til å si HAPPY GOODYEAR!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 28, 2008 Seint ute, men får vel si god jul jeg også Men kan jo være litt på forskudd og først til å si HAPPY GOODYEAR!! X2 herifra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 28, 2008 GOD JUL! Og ha ett fett og bredt nyttår med høye bensinregninger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 31, 2008 jeg var vel den tregeste. Så da blir det bare godt nytt år allle der ut og ha en fortrefflig aften Så snakkes vi neste år igjen. hade bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 31, 2008 Videre god jul å godt nytt år til alle mann Snakkes neste år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 1, 2009 Får ønske dere på andre siden av fjorden godt nyttår også da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 2, 2009 Får ønske dere på andre siden av fjorden godt nyttår også da! I like måte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...