Anbefalte innlegg

Heisann

Regner ikke met at det er bare på A6´n min som frontlykt spyleren ikke fungerer som det skal, den går rett og slett ikke opp. Noen som har vært borti det samme og funnet en "standard" feil som lar seg reparere kjapt ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann

Regner ikke met at det er bare på A6´n min som frontlykt spyleren ikke fungerer som det skal, den går rett og slett ikke opp. Noen som har vært borti det samme og funnet en "standard" feil som lar seg reparere kjapt ?

Det har forekommet før at det har vært bytta fanger på en bil som ikke har spyler som std og til en fanger med spylere, og da fungerer de jo ikke. Er det bare den ene eller begge som ikke virker?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I spyleveske tanken er det 2 pumper, frontlyktene spyles i intervaller kontra vindusruta, hver 3 gang, eller om du holder inne bryteren mer enn 1 sec, usikker, om du aldri ser en dusj fra lyktespyleren kan det være brudd i kabelen til den ene pumpa, eller pumpa i seg selv er defekt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo selvfølgelig idioti å skrive, men du har satt på lysene når du prøver? :)

(jeg trodde mine selv ikke fungerte, men det viste seg selvfølgelig at de ikke spyler med mindre hovedlysene (park+tåke er ikke nok) er slått på)

Hvis ikke er det er kjent feil som Ben skriver her, at det forekommer feil på pumpa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo selvfølgelig idioti å skrive, men du har satt på lysene når du prøver? :)

Du er ikke først mann som har gjort dette. : smil : Så du kan ta det med ro....

Har hørt om mange som har gått på denne blemma, og når de kommer til møller for å finne feilen, så spør de om de har hatt på lysa, og da funker det. : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

frontlyktene spyles i intervaller kontra vindusruta, hver 3 gang, eller om du holder inne bryteren mer enn 1 sec

På både min (1999) og brodern's (2004) A6 spyler lyktene hver gang, forutsatt at du holder bryteren i mere enn ett sekund. Det at den bare spyler hver 3. gang er svada.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På både min (1999) og brodern's (2004) A6 spyler lyktene hver gang, forutsatt at du holder bryteren i mere enn ett sekund. Det at den bare spyler hver 3. gang er svada.

Hos meg også spyler den bare hver 3 gang, men det går vel an å stille inn på vag-com.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.