#1 Skrevet Desember 24, 2008 Ett temelig heftig golf 1 bygg Rå lyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 24, 2008 syns den så jævlig ut med de alt for store felgene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 24, 2008 Ønsker meg til neste jul:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 25, 2008 Litt vel lav kanskje! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 25, 2008 Helt jævlig spør du meg men.. Hver sin mening selvsagt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 26, 2008 her er en med stor hjul: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 2, 2009 Hmm.. skal tro om BT haddemerka det om jeg bare tok å bredda golfen min på denne måten? hehe:P Kunne godt tenkt meg en slik jeg! Skal en først ha store felger var i alle fall dette måten å gjøre det på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 2, 2009 Den var passe frekk.... Litt store hjul, men er heller ikke noe fan av 13" med syyyyyk strekk... ser bare merkelig ut!! Så det der var et friskt syn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 2, 2009 Det første bildet så ut som coveret på "Gatebil"-magazine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 2, 2009 ser rimelig stygg ut alt for lav og alt for store hjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 2, 2009 men er vel en god grunn til at han har så store felger... Ikke akkurat de minste bremsene bak felgen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 3, 2009 men er vel en god grunn til at han har så store felger... Ikke akkurat de minste bremsene bak felgen.. Pluss at det er sikkert lite godt med rulleomkretsen til 13" med TVR Drivverk og utveksling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...