Anbefalte innlegg

En på forumet her som mener at bilen ikke ble lavere framme overhode med senkesett 40 40 fra FK, men at det ble bra bak!! Andre med erfaring? Har akkurat bestillt, men vurderer bestille annen type, eller 60 framme, 40 bak om mulig!?

Bilen det er bestillt til er en passat 99 3b mod 1,6

MVH Frank

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En på forumet her som mener at bilen ikke ble lavere framme overhode med senkesett 40 40 fra FK, men at det ble bra bak!! Andre med erfaring? Har akkurat bestillt, men vurderer bestille annen type, eller 60 framme, 40 bak om mulig!?

Bilen det er bestillt til er en passat 99 3b mod 1,6

MVH Frank

Jeg hadde dette på min 1,6 stv! Der syns jeg den ble passe foran, men for lav bak etter linjene på bilen!

40 senk foran er passe, ellers går plate under motor til h......!:evil:

Senken jeg hadde var fra Cobra!: klø :

Bedre med justerbart, der du kan bestemme selv! :P

God Jul!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, har du bilder? Sånn den er orginalt, får jeg hele handen mellom dekk og skjerm...:o

Sikkert forskjell på merkene, hvor mye de senker framme og bak, han som hadde satt på FK sitt, sa det ble bra bake, men ingen forskjell framme..:confused:

Hvem forhandler cobra, om du vet?

MVH Frank

Jeg hadde dette på min 1,6 stv! Der syns jeg den ble passe foran, men for lav bak etter linjene på bilen!

40 senk foran er passe, ellers går plate under motor til h......!:evil:

Senken jeg hadde var fra Cobra!: klø :

Bedre med justerbart, der du kan bestemme selv! :P

God Jul!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, har du bilder? Sånn den er orginalt, får jeg hele handen mellom dekk og skjerm...:o

Sikkert forskjell på merkene, hvor mye de senker framme og bak, han som hadde satt på FK sitt, sa det ble bra bake, men ingen forskjell framme..:confused:

Hvem forhandler cobra, om du vet?

MVH Frank

Hehe! Bilder har jeg MEN ikke på denne pc`n jeg har med meg på ferie, men har på stasjonære hjemme! kan sende før og etter senk!

Forskjell ble det, bare mer bak enn framme! Men min sto nedpå bak mens jeg satte på foran! vet ikke om dette spiller noen rolle men ble lavere bak iallefall!

Hvem som har Cobra? Hmm: http://www.Autospar.no, www.gundersen-sportscar.com/cobra.html , sikkert flere, kjøpt mine fra Nederland, sparte litt på det men feil TUV papirer så ble litt jobb med å godkjenne det!

Kan sende det bildene hvis du minner meg på det den 29des!:P hehe!: bh :

Nils Tore: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott, skal minne deg på det :)

Hehe! Bilder har jeg MEN ikke på denne pc`n jeg har med meg på ferie, men har på stasjonære hjemme! kan sende før og etter senk!

Forskjell ble det, bare mer bak enn framme! Men min sto nedpå bak mens jeg satte på foran! vet ikke om dette spiller noen rolle men ble lavere bak iallefall!

Hvem som har Cobra? Hmm: http://www.Autospar.no, www.gundersen-sportscar.com/cobra.html , sikkert flere, kjøpt mine fra Nederland, sparte litt på det men feil TUV papirer så ble litt jobb med å godkjenne det!

Kan sende det bildene hvis du minner meg på det den 29des!:P hehe!: bh :

Nils Tore: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,ok, men du sier selv i tråden den kunne blitt lavere framme, men ok:)

Har fått tak i justerbart framme, vi er usikre på om det passer bak, mulig på kjøpe 40 senk fjærer der da...;)

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=118202

Sjekk i denne tråden 40/40 sett fra FK, og ja det blir lavt nok

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.