#1 Skrevet Desember 24, 2008 Litt usikker om denne har blitt postet før, men vi prøver http://videos.streetfire.net/video/AWD-VW-Golf-Mk2-AUDI-S2_205956.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 24, 2008 Wow!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 25, 2008 Shit AKKURAT sånn motor jeg har lyst på i Rallyen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 25, 2008 Den dagen biltilsynet legges ned for totalt anarki på landeveien, skal jeg bygge meg en slik. Aldri si aldri.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 25, 2008 Den der så ut til å flytte seg grusomt fort! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 26, 2008 Snnnnnadder....: eek :: rock : Lages det ikke Passat 35i facelift med slike motorer ? Ser enn vekk fra høyrestyring, motor, div tanker innvendig, veltebur og diverse manglende interiør, så hadde jeg enn akkurat lik når jeg ble 18 år. Da enn hvit 1.8 GL...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 28, 2008 Fy F... ( sku ønske det var lov til å banne skikkelig på forumet) TØFF BIL! Slik vil jeg også ha!!! For en sinsyk god lyd, måtte se filmen på full guffe 3 ganger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 29, 2008 Kjedelig bil, men morsomt leketøy da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 29, 2008 Tråd om bygginga av denna på s2forum.com. http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=19402 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 29, 2008 (endret) Kjedelig bil, men morsomt leketøy da Kjedelig? Dette må du begrunne, Utseende du mener? Tviler den er bygd for utstilling...*hehe* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 9, 2009 ENDELIG!!.....en golf med skikkelig motor lyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 9, 2009 Håhåhå, for en lyyyyyd! Helt rått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 9, 2009 sinnsykt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 9, 2009 Har sett denna videon sikker 10 ganger nå, enda ikke lei!! Skikkelig redskap detta der, og for en sinnsyk god lyd! FEMMER!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 16, 2009 hohoho!fy faen! sett den 5 ganger med anlegget på full skuv her nå..for en herlig lyd:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 17, 2009 lord my hat! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...