feil på selvjustering av lys

Anbefalte innlegg

Hei

har kjøpt meg ny/gammel bil og den hadde elendige xenon lys. Byttet pærer og alt ble bra, men lyste alt for høyt.

koblet opp vag-com og skulle sette xenon i nullstilling slik at jeg kunne justere.

når jeg fikk koblet meg på fikk jeg feilmelding på 001 som det står i ross-tech at jeg skal bruke.

men justerte lysene og de ser ut som de virker men får feilmelding i displayet inne i bilen nå.

kommer opp ei gul pære med pil og og ned. men ser ut som lyset går opp og ned igjen når jeg starter bilen.

Noen som vet hva som er galt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du justerte lysene,gikk du inn på kanal 003 og lærte bilen den nye settingen? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du justerte lysene,gikk du inn på kanal 003 og lærte bilen den nye settingen? :)

gikk inn på 002 som det stod i brukerveil fra ross-tech. men fikk bare error

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gikk inn på 002 som det stod i brukerveil fra ross-tech. men fikk bare error

Mulig det var 002 ja,husker ikke akkurat her. : klø :

Hmm,det var snodig. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har samme problem på mine. bare at der var det tegn på at begge høydemotorene var i ferd med å gå og når jeg fikk sjekket det ut litt nærmere tok begge kvelden :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har samme problem på mine. bare at der var det tegn på at begge høydemotorene var i ferd med å gå og når jeg fikk sjekket det ut litt nærmere tok begge kvelden :)

Var helt i orden helt til jeg begynte å justere, kanskje jeg har justert for mye?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan spørre i denne tråden og. Hvordan justerer man xenon-lyktene manuelt? Har oppskrifta fra openobd hva man skal gjøre i VAG-COM, men skjønner ikke helt den fysiske biten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.