#1 Skrevet Desember 25, 2008 Har litt lyst på xenon, hva bør man velge til min passat 99 mod? Erfaringer med merke, hvor kjøpe, hvilken lysstyrke som er best 35/55 w o.l, rimelig grønn på xenon for og si det sån.. MVH Frank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 25, 2008 JEG anbefaler dette. Nærlys = 35w 6000K Fjernlys = 55w 6000K 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 25, 2008 det første du kan begynne med å å kjøpe det linselamper. disse ser veldig mye bedre ut og du får konsentert lyser på en annen måte. noe som igjen gir beder lys for deg. når det gjelder hva du skal kjøpe. ville jeg annbefallt deg å gå for 4300K for dette gir best lys sies det. mange mener også 6000K er bra. jeg hadde 6000K på gamle passaten og var veldig fornøyd med det lyset. utifra dette så bør du også gå for et sett i fulltlyset ditt. jeg har gjordt dette på min nå og det er en drøm å kjøre med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...