#1 Skrevet Desember 25, 2008 Skulle kjøpe et nytt ratt hos Møller rett før jul men når de søkte på bilen min kom det bare opp et ratt med airbag. Jeg har ikke bruk for en ny Airbag da det koster mer end jeg vil betale Jeg har søkt i delekatalogen men så vidt jeg kunne se var det mange forskjellige dele numre der. Kan det være dette: 8Z0 419 091D 73G. Så vidt jeg kunne se så skulle det være et sportsratt i fargen Soul med glatt skinn? Noen som kan bekrefte det? Kan det bestilles fra Møller? Altså uten Airbag. Evt. noen som kan søke på reg. nr. TS24858 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 25, 2008 (endret) Delenr på KUN rattet er: 8Z0 419 091 D 73G (Soul/Sort) - Pris ca 4500-4700kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 25, 2008 Delenr på KUN rattet er: 8Z0 419 091 D 73G (Soul/Sort) - Pris ca 4500-4700kr. Fy fader...for en allright pris da Man får kjøpt et slikt ratt fra en selger på eBay (en svenske) men da er delenummeret ikke identisk. Han påstår at man behøver en ny horn bracket pluss at man må modifisere airbag kontakten... Hva tror du, bare å kjøpe? Dette rattet; http://cgi.ebay.co.uk/Audi-A3-A4-A6-A8-S-line-Sport-Airbag-Steering-Wheel-NEW_W0QQitemZ220310345851QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item220310345851&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1299%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 25, 2008 Fy fader...for en allright pris da Man får kjøpt et slikt ratt fra en selger på eBay (en svenske) men da er delenummeret ikke identisk. Han påstår at man behøver en ny horn bracket pluss at man må modifisere airbag kontakten... Hva tror du, bare å kjøpe? Dette rattet; http://cgi.ebay.co.uk/Audi-A3-A4-A6-A8-S-line-Sport-Airbag-Steering-Wheel-NEW_W0QQitemZ220310345851QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item220310345851&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1299%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318 Skjønner. Men du har ikke bilde av rattet ditt,dvs uten Airbag? For da kan jeg se hvordan mitt S-Line ratt ser ut inni (kjøpt av samme karen),jeg er ganske sikker på at hornbraketten og sleperingen/kontakten skal være ganske lik.Mulig du kun trenger nytt ledn.nett i fra Airbag -> Sleperingen/kontakten til 150kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 25, 2008 Skjønner. Men du har ikke bilde av rattet ditt,dvs uten Airbag? For da kan jeg se hvordan mitt S-Line ratt ser ut inni (kjøpt av samme karen),jeg er ganske sikker på at hornbraketten og sleperingen/kontakten skal være ganske lik.Mulig du kun trenger nytt ledn.nett i fra Airbag -> Sleperingen/kontakten til 150kr. Kjekt at du også har handla fra han svensken...burde være allright, han har jo solgt ørten milliarder ratt. Må jo stole på at han veit hva han snakker om og bare bestille fra han. Han selger hornbrakketten også. Skal jeg evt. ha ny slepering (hva det så end er ) også? Har ikke noe bilde nei. Er det noe stress å bytte den kontakt og hornbrakett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 25, 2008 Kjekt at du også har handla fra han svensken...burde være allright, han har jo solgt ørten milliarder ratt. Må jo stole på at han veit hva han snakker om og bare bestille fra han. Han selger hornbrakketten også. Skal jeg evt. ha ny slepering (hva det så end er ) også? Har ikke noe bilde nei. Er det noe stress å bytte den kontakt og hornbrakett? Nei,du trenger nok ikke ny slepering,men trenger nok nytt ledn.nett og muuuligens hornbraketten. Har han alt untatt ledningsnett,så ville jeg kjøpt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 25, 2008 Nei,du trenger nok ikke ny slepering,men trenger nok nytt ledn.nett og muuuligens hornbraketten. Har han alt untatt ledningsnett,så ville jeg kjøpt. Han har det hele liggende. Hornbraketten koster 50 (t)euro...fortsatt nesten halv pris i forhold til Møller. Ledningsnett; må jeg lage det selv eller er det å få kjøpt ferdig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...