Anbefalte innlegg

skulle så absolutt ha hatt ei hel,rød refleksplate på bakluka på s2n lik som audi 90 og cab'en med skiltutsparing i midten. lurer derfor på hvilken av disse,evt. om begge disse passer på lokket til b4 sedanen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fra rs2 passer vel bang on?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fra rs2 passer vel bang on?

Med rs2 refleksplate må du flytte skiltet ned på bakfanger (og kjøpe rs2-bakfanger).

Næreste jeg har kommet et å lakke de hvite feltene på de innerste baklyktene røde,.

Refleksplata fra Audi 90 blir ikke bra på sedan, siden lyktene her er runnet av, mens fra 90 er de mer rette/kantete.

Og de ifra cab er vel for runde igjen, siden den har et annet bagasjelokk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke si det for sikkert, men har sett et par B4 i Audi Scene LIve, som jeg mener hadde indre baklykter fra Audi A6 1.gen., samt plata rundt skiltet,dog ikke refleks. Men, det var skikkelig pent syns jeg da!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke si det for sikkert, men har sett et par B4 i Audi Scene LIve, som jeg mener hadde indre baklykter fra Audi A6 1.gen., samt plata rundt skiltet,dog ikke refleks. Men, det var skikkelig pent syns jeg da!

se om du finner no bilder a:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er utrolig pent, men passer desverre kun på avant ettersom lyktene er anderledes fra sedan:o

ahh, ser d nå! men audi 80 cab har jo tilsynelatende samma bakluka som min da eller er det litt forskjell der å??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ahh, ser d nå! men audi 80 cab har jo tilsynelatende samma bakluka som min da eller er det litt forskjell der å??

Caben har desverre et anderledes bagasjelokk enn sedanen, så lyktene der er mye rundere igjen.

Men kanskje med en del modding ville det fungert?

Jeg har også sett et par audi 80 B4 sedan i tyskland der de har erstattet kun skiltrammen med en rød refleks-ramme, for så å lakkere de hvite feltene på de orignale indre lyktene røde, men det synes jeg er så som så.

Man ser at det er 3 deler og ikke 1 hel liksom:o

Hadde noen bilder av det på den gamle pcen, men har fått ny nå, kan se om jeg finner noe på nettet etterhvert.

Har sett en del på dette, siden jeg selv vil ha helrøde baklykter på min B4 sedan.

Har kjøpt rød transparang lakk til å lakke de hvite feltene bak, men får ingen anledning til å kunne kjøre rundt uten baklykter:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal prøve og få tak i ei cabluke til uka så da får jeg se: rolleyes skulle så absolutt vert ei "hel" lykt bak:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi A6 med de lyktene og skiltplata jeg nevnte,dog ikke avbildet på 80 b4 da.

Og en 80 med US lykter trur je?? Fant dee på en Cab også!

c4a6h19.jpg

b4-nz.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal innom noen høggere i dag, så får se om jeg kommer over noe da. ellers så blir det vel fra en svenske, må finne ut av detta!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, ikke for å disse eieren av denne bilen :

IMG_4383.jpg

Men synes det var noe som ikke stemte helt da han satte på denne...

Midtplata er nok noe freeshere enn de ytre lyktene, men er noen vinkler på midtplata kontra ytre lyktene jeg ikke får til å stemme... kan jo være bilde og kanskje : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du tenker kanskje på disse?

3f0a_1.jpg

disse passer sedan B4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenker egentlig på den som har ryggelysa i seg som anders har posta over fra avanten men skulle hatt en fra cab for å se om det kanskje kunne passe. hvor er den plata du sikter til henta fra da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjønner. disse selges på nettet, tror jeg henta det fra ebay en gang i tida, da var prisen rundt 40euro fra firma. Tyskland, ligger sikkert ennå der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.