#1 Skrevet Desember 26, 2008 Hei Er det på høyre siden av selve håndtaket, den "tappen" sitter som skal åpne døra? Selve låsen er ok, men det er håndtaket som ikke får noen motstand for å åpne, kan virke ødelagt.. (ikke det altså) Så får jeg heller smøre dørlåsen inn med olje etc etterpå. Kunne godt tenke meg en howto på hvordan ta av dørtrekket på caddy 2001 modell Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 26, 2008 Dette hadde jeg stadig et problem med mine 98 og 01 caddyer også. Begge dørene frøys. Det jeg gjorde for å få de opp var å ta 2 rimi poser utenpå hverandre, fylte dem med varmt vann og holdt inntil dørlåsen i 2 - 3 min, da går døra opp. Få bilen inn i en tørr og varm garasje og smør opp alt du kommer til med whitegrease. Så trenger du nok ikke demontere dørtrekket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 26, 2008 Hei Denne white grease selges dette på bensinstasjoner, eller kun bil rekvisita plasser? Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 26, 2008 Hei Denne white grease selges dette på bensinstasjoner, eller kun bil rekvisita plasser? Frode Tror du må i en bilrekvisita el liknende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 26, 2008 Denne tråden er også aktuell for deg vil jeg tro. Selve låsekassa på Golf og Caddy er så å si lik eller helt lik. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=112644 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...