#1 Skrevet Desember 26, 2008 har en golf 1 1.5 som jeg skal ha 8v gti motor i.passer den girkassa som sitter i nå på denne motoren? eller bør jeg ha gti kasse og drivaksler også? motoren er forreseten fra en golf 2..(motorkode gx?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 26, 2008 Mener å huske at dette skal gå greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 26, 2008 Vis du har 4 trins kasse i bilen nå så vil eg annbefale å bytte til 5 trins det blir bare plagsomt med 4 trins kassen spesielt på gti motor med noko attåt:) snakker av erfaring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 26, 2008 Vis du har 4 trins kasse i bilen nå så vil eg annbefale å bytte til 5 trins det blir bare plagsomt med 4 trins kassen spesielt på gti motor med noko attåt:) snakker av erfaring tåler kassa effekten i en lett trimma gti motor? blir den slitsom pga utveksling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 26, 2008 tåler kassa effekten i en lett trimma gti motor? blir den slitsom pga utveksling? Den tåler fint effekten. eg brukte kassa sammen med gti motor med dobble webere å det gikk helt fint. men den blir veldig slitsomt i lengden pga utvekslinga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...