Anbefalte innlegg

har en golf 1 1.5 som jeg skal ha 8v gti motor i.passer den girkassa som sitter i nå på denne motoren? eller bør jeg ha gti kasse og drivaksler også? motoren er forreseten fra en golf 2..(motorkode gx?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske at dette skal gå greit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis du har 4 trins kasse i bilen nå så vil eg annbefale å bytte til 5 trins det blir bare plagsomt med 4 trins kassen spesielt på gti motor med noko attåt:) snakker av erfaring ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis du har 4 trins kasse i bilen nå så vil eg annbefale å bytte til 5 trins det blir bare plagsomt med 4 trins kassen spesielt på gti motor med noko attåt:) snakker av erfaring ;)

tåler kassa effekten i en lett trimma gti motor? blir den slitsom pga utveksling?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tåler kassa effekten i en lett trimma gti motor? blir den slitsom pga utveksling?

Den tåler fint effekten. eg brukte kassa sammen med gti motor med dobble webere å det gikk helt fint.

men den blir veldig slitsomt i lengden pga utvekslinga.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.