#1 Skrevet Desember 26, 2008 Hva må demonteres for å bytte bunnpanna ? må traversen ned ?? 2000mod A4 Avant 1,9TDi PD motor; AJM Girkasse: DUK (manuell) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2008 Traversen må et stykke ned ja, husk også på boltene på innsiden av svinghjulet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2008 på innsiden ? av med clutch huset ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2008 nei..snurr clutchen rundt, så kommer det noen utsparinger, der kan du lyse opp og se umbrako skruer.. mener det er to eller tre stk.. men du ser dem oppi der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 27, 2008 nei..snurr clutchen rundt, så kommer det noen utsparinger, der kan du lyse opp og se umbrako skruer.. mener det er to eller tre stk.. men du ser dem oppi der... To stk er det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 27, 2008 aha, nå skjønner jeg tegninga, får bare opp tysk tekst på verkstedmanualen i Elsa Men skjønner hvordan få ut de to skruene nå Men så er det et par bolter til som ikke er avmerket på disse tegningene, men de kommer man jo greit til når man løsner traversen (eller løfter motoren?) Altså, man ser skruehullene på tegninga ved skruer nr 17 og 18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 27, 2008 17 og 18 ja eller 1 og 2 på neste tegning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 27, 2008 (endret) jepp, det er de to, men er tre bolter og en bolt med mutter i tillegg som sitter inn mot clutch huset... Skal det i såfall noen justeringer til etter at noen av boltene/skruene er løsnet og monteres igjen ? lurer på hva møller har til standard tid/kostnad for å bytte den jævla bunnpanna for meg fins det noen form for forsterkning å få kjøpt ? som på opel'n min har jeg kjøpt en bunnplate for å beskytte bunnpanna, seff ikke orginal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...