#1 Skrevet Desember 27, 2008 Hei. Kjøpte for kort tid siden et senkesett til en audi 100 s4 1992mod Driver å monterer dette nå, og forran har det gått fint, men når jeg nå skulle montere bakdemperne m/fjørene, Viste det seg at innfresingen under gjengene på demperene er halvannen til to cm (1,5-2cm) for korte i forhold til orginale demperne, som gjør at når alle deler er plassert på toppen av demperen for å skrues til, så er demper toppen med gjengene langt nedi delene så man får rett og slett ikke på siste mutteren på toppen. HJELP, noen som har vært borti dette? ASP=589671[O]Type=Audi[O]Model=S4(C4)[O]Year=1992[O]Klasse=03"]Dette er settet jeg har kjøpt og monterer i skrivende stund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2008 Har funnet ut nå ved å leite på nett at det er demper nr. 61610004 eg må ha til min bil, og ikke det som ble levert med sette som var demper nr. 61610009. Har ikke funnet ut hva denne siste nevnte demperen hører til enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2008 Er vel ikke førstegangen det har skjedd med weitec sine sett, at det er levert feil dempere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2008 jævlig surt... har sendt mail til senk.no nå, så får de svare på mandag. senkesett-kit'et stemmer, men noen på fabrikken har nok blinkset på 0004 og 0009 :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 6, 2009 Hvordan ble dette når det var ferdig montert da? Lite luft mellom topp dekk og hjulbue? Bilde før / etter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...