Passat 2000md 1,8 starter ikke når den er kald

Anbefalte innlegg

hey. broderns bil starter ikke når den er kald. men hvis vi setter på motorvarmer å lar den stå litt så starter den til slutt. er en 2000 mod 1,8 bensin. hva kan være galt? kald start føler? vann temp føler?

IMG_0248.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

drar den på startern når den er kald, eller er det helt dødt når du vrir om nøkkelen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

drar den på startern når den er kald, eller er det helt dødt når du vrir om nøkkelen?

startern går sundt men den starter rett og slett ikke før den er varm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, har du prøvd å lese av feilkoder og sett om det er noe der som ikke er som det burde? jeg setter vel en liten finger på på en temp føler som er defekt. men, det må jo da gå på noe som gjør at når denne blir varm så starter bilen. som du sa selv vanntemp føler eller noe liknende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, har du prøvd å lese av feilkoder og sett om det er noe der som ikke er som det burde? jeg setter vel en liten finger på på en temp føler som er defekt. men, det må jo da gå på noe som gjør at når denne blir varm så starter bilen. som du sa selv vanntemp føler eller noe liknende.

har VAG COM men har aldri fått det til å virke så er like før det går i søppla. men er lix ikke så kjent med dissa 20v motorene. men er det noen som har vært borti noen sånne problemer før ell? skal titte litt i etka for å se hvor jeg kan finne div sensorer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som kjenner disse motorene litt eller har vært borti samme prob før?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.