Den berømte klubbfilmen fra 2007 sesongen

Anbefalte innlegg

Har fått nedover en liten bunke med den berømte klubbfilmen fra 2007 sesongen. Filmen inneholder også litt fra Våler og Rudskognetreffet i 2008 som bonusspor. Prisen er 250.- og filmen kan hentes hos meg eller kjøpes på et av lokallagstreffene.

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått nedover en liten bunke med den berømte klubbfilmen fra 2007 sesongen. Filmen inneholder også litt fra Våler og Rudskognetreffet i 2008 som bonusspor. Prisen er 250.- og filmen kan hentes hos meg eller kjøpes på et av lokallagstreffene.

 

: vinke :

 

Skulle jeg ha visst før jeg bestilte i shoppen : bh : Men den ligger vel å venter i postkassen som en forsinket (h)julegave når jeg kommer hjem i dag : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at den blir delt ut til lokallagene. Hadde man bare visst dette med engang.

 

Mulighet til å få en film ved å vise kvittering på betaling av 275kr til klubbens konto? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle jeg ha visst før jeg bestilte i shoppen : bh : Men den ligger vel å venter i postkassen som en forsinket (h)julegave når jeg kommer hjem i dag : ja :

 

Kan trøste deg med at også jeg kjøpte fra shoppen. Fikk spørsmål på lillejulaften om jeg ville ha noen filmer nedover og fikk de igår.

 

Bra at den blir delt ut til lokallagene. Hadde man bare visst dette med engang.

 

Mulighet til å få en film ved å vise kvittering på betaling av 275kr til klubbens konto? : klø :

 

Fikk spørsmål på lillejulaften om jeg ville ha noen filmer nedover. Sa ja og fikk de igår så dette er ikke noe som har vært "holdt skjult" fra lanseringsdato, men en løsning/tilbud som har kommet i ettertid.

 

Da må du nesten sende en PM til Helge Fredriksen og sjekke med han om filmen din er sendt alt. Om den ikke er det så lar det seg muligen ordne, men som sagt hør med han.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.