Anbefalte innlegg

lurer på HVA slags pære jeg har i hoved/fullt lysene min, jeg har en 2006 a3 8p med bixenon.

mvh Kenneth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

D1S i Nærlys (org Xenon),H7 i Fjernlys og H11 i Grøftelys. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker:) sia der var ikke dum altså.. men h7 i fjernlys? ser da virkelig ut som fullt og nær sitter i samme: klø :

det er jo tross alt BIxenon på den så

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker:) sia der var ikke dum altså.. men h7 i fjernlys? ser da virkelig ut som fullt og nær sitter i samme: klø :

Hvis du har likt som meg (org Bi-Xenon) har du Nær/Fjern i linsen ytterst,så egen H7 Fjernlys pære i reflektoren innerst. ;)

attachment.php?attachmentid=107748&d=122

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har likt som meg (org Bi-Xenon) har du Nær/Fjern i linsen ytterst,så egen H7 Fjernlys pære i reflektoren innerst. ;)

attachment.php?attachmentid=107748&d=122

Ikke på A3 8P. Der er innerste pære en 21W kjørelyspære. Ingen egen pære til fjernlys her;)

Edit: Så i familiealbumet nå at A3 8P er levert med 2 forskjellige xenonlykter og den enkleste er ganske riktig med en egen H7 pære til fjernlys innerst. Den andre typen er med P21W pære (kjørelys) innerst.

Hva du har Kenneth ser du ganske lett da P21W pæren er av samme typen som sitter i baklyktene, mens H7 er jo med avlangt pæreglass og ikke kuppelformet som P21W

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke på A3 8P. Der er innerste pære en 21W kjørelyspære. Ingen egen pære til fjernlys her;)

Edit: Så i familiealbumet nå at A3 8P er levert med 2 forskjellige xenonlykter og den enkleste er ganske riktig med en egen H7 pære til fjernlys innerst. Den andre typen er med P21W pære (kjørelys) innerst.

Hva du har Kenneth ser du ganske lett da P21W pæren er av samme typen som sitter i baklyktene, mens H7 er jo med avlangt pæreglass og ikke kuppelformet som P21W

innerst har jeg vanlig rund pære ja:) så da har jeg hva i nær/fullt lys? hehe, trenger ny pære da den er gåen på ene siden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

innerst har jeg vanlig rund pære ja:) så da har jeg hva i nær/fullt lys? hehe, trenger ny pære da den er gåen på ene siden

Nei,den runde innerste pæren er halogen/glødepære,også har du Nær og Fjern i linsene. :)

Du får sikker den 21W kjørelys pæren i Xenon-look,mulig Ørjan har? ;) Den får du vell ikke i Xenon,så vidt jeg vet. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei,den runde innerste pæren er halogen/glødepære,også har du Nær og Fjern i linsene. :)

Du får sikker den 21W kjørelys pæren i Xenon-look,mulig Ørjan har? ;) Den får du vell ikke i Xenon,så vidt jeg vet. : klø :

hehe den pæra jeg skal ha er den orginale xenon pære, hovedlyset driver å blinker og får feil mld på pære venstre side, meget irriterende når jeg møter biler og det plutselig blinker..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har du D1S på xenonlyset ditt. Om det hadde vært H7 innerst (egen fjernlyspære) så hadde det vært D2S på xenonlyset ditt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har du D1S på xenonlyset ditt. Om det hadde vært H7 innerst (egen fjernlyspære) så hadde det vært D2S på xenonlyset ditt

ok, takker: smil : da vet jeg det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ang blinking... får opp feil på pære venstre side... og noen ganger når jeg kjører så driver den og kutter, skrur av og på lyset så kommer den tilbake... andre ganger blinker den bare litt... kan det være pære eller er det tenner?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ang blinking... får opp feil på pære venstre side... og noen ganger når jeg kjører så driver den og kutter, skrur av og på lyset så kommer den tilbake... andre ganger blinker den bare litt... kan det være pære eller er det tenner?

Det kan være enten ballasten eller pæren,er ikke dårlig kontakt inn på pæren inni lampen da? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik var det på TTen min å.. var bare pæra som var sliten

er lyset ditt ganske lilla? så er vel pæra slitt etter som jeg har skjønt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik var det på TTen min å.. var bare pæra som var sliten

er lyset ditt ganske lilla? så er vel pæra slitt etter som jeg har skjønt

ikke lagt kjempe merke til akkurat men... får opp på feil mld at det er pære...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan være enten ballasten eller pæren,er ikke dårlig kontakt inn på pæren inni lampen da? : klø :

har jeg ikke sjekka, er ikke bare bare å sjekke de på min heller.. laget så idiotisk at man må av med fanger for å bytte pære..hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjorde jeg å.

Kjøpte pærer på bilxtra

dobbelt så billig som møller..

fungerte veldig fint på den=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.