#1 Skrevet Desember 28, 2008 ABS- bremsene mine virker ikke hele tiden, ser ikke noen årsakssammenheng i om de virker eller ikke med noe annet på bilen/kjøringen. Noen som har vært ute for dette før eller har et bra om tips hvor feilen ligger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2008 ABS- bremsene mine virker ikke hele tiden, ser ikke noen årsakssammenheng i om de virker eller ikke med noe annet på bilen/kjøringen.Noen som har vært ute for dette før eller har et bra om tips hvor feilen ligger? Kan være dårlig kontakt i det meste som har med abs å gjøre, sjekk om du får kontakt med abs ecu og sjekk for feil mld i først omgang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 28, 2008 Mine erfaringer: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=135151 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 28, 2008 følerene på spindelene tåler fint lite, så om du har fått en kakk på noen av dem kan det godt være at de har tatt kvelden... men nok en gang hjelper det fint med vag-com;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 28, 2008 Når ABS ikke virker, pleier det som regel å være en eller flere sensorer som har lagt på røret, og/eller at ringen med tenner som sensoren leser (denne ringen sitter på drivakselen) er full av rust og/eller skitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 28, 2008 Takker for gode forslag, skal prøve å sjekke den med VAG-COM. Det kommer sikkert alarmer fram. Takk for hjelpen så lenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...