#1 Skrevet Desember 28, 2008 Sikkert noen av dere som har surfa myye mer enn meg som kan bidra litt her...!! Ønsker bilder av Touareg....både med og uten styling... Innvendig og utvendig.... Gjerne både bilder av "gatebiler" og "offroad" testere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2008 humm. ska du ha ny bil endre?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 28, 2008 Sikkert noen av dere som har surfa myye mer enn meg som kan bidra litt her...!!Ønsker bilder av Touareg....både med og uten styling... Innvendig og utvendig.... Gjerne både bilder av "gatebiler" og "offroad" testere Usikker på om den er solgt nå, men det var i hvert fall en Touareg i klubben tidligere som var vanvittig tøff. Mener den hadde ABT-styling. Skal se om ikke jeg finner en url til deg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 28, 2008 Her tenker jeg vi harn http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=116990 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 28, 2008 Stemmer, Knut. Der fant du salgs-tråden. Ligger også litt om bilen her... Den gamle finn-annonsen med noen flere bilder er å finne her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 28, 2008 Stemmer, Knut. Der fant du salgs-tråden. Ligger også litt om bilen her... Den gamle finn-annonsen med noen flere bilder er å finne her... Har denne gått i Kristiansand? Stod en identisk bil i garasjen under blokka vår i vår/sommer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 28, 2008 Frank Anders sin kjenner jeg til.....den har gått i Ålesund! Men vil ha flere bilder av andre Touareg!!! Feed me 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 28, 2008 humm. ska du ha ny bil endre?? Du kan da gjette om jeg har lyst da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 28, 2008 Du kan da gjette om jeg har lyst da huuum 2stk med hobby 650 på slep: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 28, 2008 Ja hvorfor ikke R50 kommer på ca 1.1 mill + mva/engangsavgift.... Men da er det inkl "ALT"...starter veil pris på ca 0,9 mill + mva/engangsavgift... Hentet fra konfigurator på http://www.volkswagen.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 28, 2008 Frank Anders sin kjenner jeg til.....den har gått i Ålesund! Men vil ha flere bilder av andre Touareg!!! Feed me Du trenger ikke bilder av andre!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 29, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 29, 2008 HEERLIG den sølvfargede der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 29, 2008 Tor Anders sin vinterbil : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 30, 2008 Grom Touareg! Noen som sitter inne med mer info om denne R50 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 30, 2008 Tor Anders sin vinterbil : ) Tor Anders har nok solgt Touaregen for noen mnd siden.. Men GROM bil er det uansett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 30, 2008 ja solgt den. Har jo kjøpt seg Porsche gt2 nå : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 30, 2008 Er en rå bil .. men,, er Dette en R50..?.... Sist jeg tittet nøye på den , så den ut til og være godt brukt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 30, 2008 (endret) Er en rå bil .. men,, er Dette en R50..?.... Sist jeg tittet nøye på den , så den ut til og være godt brukt.. Nope....ingen R50...kun litt R50 detaljer Men meget grom bil ja!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 30, 2008 Og godt brukt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 31, 2008 møtt den 2 ganger ved hønefoss i alle fall.. i grei fart.. Gt2 er sikkert kjempe kjedelig.. sorry ot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...