#1 Skrevet Desember 28, 2008 Hei! Jeg har et spørsmål.... Håper noen kan svare:) Hvilken lyd er normalt å få etter montering av konfilter?? Har montert et BSR-kit. Bilen er en passat 1.8t APU. Har fått en slags "Flapre"-lyd når den slipper trykket... På en måte en sånn flutter-lyd... Mener jeg hørte noen sa at man fikk den go'e gamle "Pop Off"- lyden? Noen som veit??? Takker for evt. svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2008 Hei jeg monterte nettop samme filteret i min a6 1,8t.Jeg fikk også en lyd som minnet om dump lyden,men litt mer sånn som du forklarer her.Jeg fikk en bekjent som er mekaniker til å høre på den ,og han mente det var slik det skulle være. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 28, 2008 Hmmm åkei:) Jeg er litt usikker serru:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 28, 2008 (endret) Lyden kan tyde på dårlig resirkventil. vis bilen er chipet og det forsatt står i bosch ventil ( svart plast) så bør denne byttes i en ny bedre gjerne Forge 007 ventil eller ventil fra TT 225hk S3 225 hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 28, 2008 Det er vel no sånt jeg mener å ha hørt før oxo serru. Men kan det ha no sammenheng med at jeg føler bilen går dårlig?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 28, 2008 HVis ventilen er dårlig kan den lekke trykk, og da går bilen dårlig.. Hvis den flaprer, så er den ødelagt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 29, 2008 Åkei:) Takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...