#1 Skrevet Desember 28, 2008 Noen som veit hvor jeg kan få kjøpt stålplater til rust-sveising? aner ikke hvor tykt stålet på golfen er, men 0.8mm? hvor kan man få tak i dette i nærområdet av lillehammer, samt lexan/plexi glass trenger jeg og om noen viet hvor dette kan skaffes billig Thanks Dan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2008 mekonomen får du slike plater i stål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2008 Noen som veit hvor jeg kan få kjøpt stålplater til rust-sveising? aner ikke hvor tykt stålet på golfen er, men 0.8mm? hvor kan man få tak i dette i nærområdet av lillehammer, samt lexan/plexi glass trenger jeg og om noen viet hvor dette kan skaffes billig Thanks Dan 0,8mm er fint og bruke til rustsveis, jeg brukte dette på Silvern en gang i tida, kjøpte det på Lillehammer Stål, men disse kara har flytta til Moelven... Var ikke ille pris heller, kjøpte ei plata på 1mx1m 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2008 Jeg kjøpte ei slik plate på jobben. Er i 0.75mm og kosta 133kr. Mener den var 1x1.5m. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...