#1 Skrevet Desember 29, 2008 Noen som er litt mer gærva på tysk enn det jeg er og som kan fortelle meg hva sikring nr 7 i min Audi S6 Avant 1995 modell er til å hva som går på den kretsen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2008 Hvis du skriver hva det står "på tysk" så er det kanske en mulighet for at flere kan hjelpe deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2008 A4-Sportschalterrelais,Beleuchtung von Heizungsbetatigung,Kennzeichen,Handschuhkasten,Mot orraum,Ascher und Kombigerat!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2008 (endret) A4-Sportschalterrelais,Beleuchtung von Heizungsbetatigung,Kennzeichen,Handschuhkasten,Mot orraum,Ascher und Kombigerat!! Litt usikker på hva som menes med Sportschalterrelais, men tror det er for relee til S på automatgiret. Ellers er det lys på varmeapparat, skiltlys, lys i hanskerom, lys i motorrom, lys i askebeger...kombigerät tror jeg er FIS display/kjørekomputer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 29, 2008 Litt usikker på hva som menes med Sportschalterrelais, men tror det er for relee til S på automatgiret. Ellers er det lys på varmeapparat, skiltlys, lys i hanskerom, lys i motorrom, lys i askebeger...kombigerät tror jeg er FIS display/kjørekomputer Det jeg syns er helt på trynet er at Møller ikke viste dette.Det må seriøst ha vært dårlig saksbehandler for dette er jo noe de burde vite 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...