Hvordan fjerne auto check på RS2?

Anbefalte innlegg

Er det mulig å brekke en pinn i et rele for å fjerne auto check for park lys slik man kan med nærlys?

Utrlog irriterende med pipelyd.

Gjorde dette med hell da jeg monterte uorginale xenon lys.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm. Regner med at du har klipt av K-pinnen på rele nr 281da du monterte xenon.

Trodde denne moden gikk på alt i hovedlyktene. Jeg kan ta ut parklyspærene uten at autochecken slår inn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja hva var det da Øystein? litt nyskjerrig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke fjernet K pinnen skikkelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fjerner man autocheck totalt med og fjerne denne K pinnen ?? Har dette iriterende brems licht lampa som aldri vil slokke hos meg grunnet baklukevinge med bremselys.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fjerner man autocheck totalt med og fjerne denne K pinnen ?? Har dette iriterende brems licht lampa som aldri vil slokke hos meg grunnet baklukevinge med bremselys.....

du kan jo koble det bremselyset før modulen til autochecken. kan finne ut hvor du skal koble det inn om du vil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan jo koble det bremselyset før modulen til autochecken. kan finne ut hvor du skal koble det inn om du vil.

Da må jeg vell trekke lange veier fram og greier ? Hadde håpet og kunne koblet meg inn på brettet som står inn i baklykta. Der jeg har koblet meg nå. den fungerer men ikke autochecken. Den godtar dette ikke....

Du har montert vinge på din også? Fortell meg gjerne hvor du koblet din hen. Veldig irriterende og ha stående tekst i kjørekomputeren til hver tid....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke vinge, men har montert tilhengerfeste å da blir det jo samme problemet. modulen er skrudd fast over batteriet så blir ikke så langt å trekke kabelen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får jeg titte litt på det etterpå og måle litt.... Eller kanskje har noen el skjema for disse bilene ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke værre en å bytte ut autocheck relet med et som er beregnet for høytsittende bremselys

Eller så kan du koble et rele mellom

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke værre en å bytte ut autocheck relet med et som er beregnet for høytsittende bremselys

Eller så kan du koble et rele mellom

Har du ett sånt liggende ? hadde håpet og slippe og til med rele og greier igrunn....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei men delenummer er 443 919 471 B du skal ha...du har nå 443 919 471

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan godt sjekke hvor jeg koblet det inn på min, om du har koblet deg inn på venstre baklykt må du flytte ledninga ca 20cm :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.