#1 Skrevet Desember 29, 2008 Heihei. Ser ut som at det ble verre enn forventet å få tak i rør til en custom downpipe, hvor kjøper dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2008 bare rør ? torshov? biltema? mekonomen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2008 http://www.vangbo.no ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2008 Biltema sine er vel i tynneste laget har jeg fått høre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 29, 2008 Jeg har brukt både Torsov rør og meierirør. Meierirør får du kjøpt på bestilling hos din lokale stålleverandør, men er ikke billig, spesielt ikke bend. Landteknikk leverer også dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 30, 2008 ser du har bo adresse blandt annet i Tromsø. Stikk innom Brødrene Dahl der oppe. mulig dei kan hjelpe deg. Benda koster en 150kr stk i 76.1 i 2mm tykkelse. Har ikke priskatalogen liggende her så røra husker jeg ikke pris på, men husk også legeringsavgiften svir. Det er engrosalg så du må vær kunde/eller kjenne en kunde for å handle der. Alt går igjennom fakturaer og ikke kontant over disk. Hilsen Br.Dahl ansatt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...