#1 Skrevet Desember 29, 2008 jeg har sett et par tråder fra før med noe det samme men har liksom ikke fått noe svar.. men no m topic sier så plages jeg med at det blir fuktig i dørken. og dermed også dugg på vinduer(meeeeget irriterende). har tørket utti bilen helt flere ganger men det kommer tilbake.. det er spesielt bak framsetene.. men har ikke hadd passasjerer baki.. så det kan lite sansynelig være av snøsmelting(har ikke hvert mye snå heller for den del:p) så jeg er litt i tvil om hva dette kan være.. kommer dette fra døra kan det vel ikke komme inni bilen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2008 Om du har flere tråder er det nok bedre å bumpe de enn å skrive ny hver gang! Slet aldri med dette på golfen, var alltid tørt både vinter å sommer. MEN har hatt dugg i alle golfene mine. inkl den nye.. Kommer veldig fort så fort det regner osv.. Passaten min "tok inn" vann, men der var det en pakning i døra, men er kjent med tette lufte kanaler evt manglende propper under bilen også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2008 Om du har flere tråder er det nok bedre å bumpe de enn å skrive ny hver gang! Slet aldri med dette på golfen, var alltid tørt både vinter å sommer. MEN har hatt dugg i alle golfene mine. inkl den nye.. Kommer veldig fort så fort det regner osv.. Passaten min "tok inn" vann, men der var det en pakning i døra, men er kjent med tette lufte kanaler evt manglende propper under bilen også.. ja jeg sjønner ikke dette.. er ikke mye men nok til at når det blir god temp i varmeapparat så blir fukten fordampet å lakt seg på vinduene.. men jeg skal under bilen å se en runde.. mulig det er en drenering som er tett elns:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2008 Har en nabo som er plaget med lekkasje i dørpakningene oppe mot taket. Har ikke funnet ut hvorfor, men mulig at dørene ikke lukker helt inntil og at de burde vært justert inn i topp. Det ser ut som avstanden mellom tak og dør er litt større enn på min bil (bora), men det er ikke veldig stor forskjell. Ps. Min er tett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 29, 2008 Har en nabo som er plaget med lekkasje i dørpakningene oppe mot taket.Har ikke funnet ut hvorfor, men mulig at dørene ikke lukker helt inntil og at de burde vært justert inn i topp. Det ser ut som avstanden mellom tak og dør er litt større enn på min bil (bora), men det er ikke veldig stor forskjell. Ps. Min er tett. ja jeg har også observert dette.. åpent døra en gang å da rant det rett inn i bilen.. men hvordan dette er mulig sjønner jeg ikke:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 29, 2008 parkerer du med fronten i en svak helling oppover? hvis du gjør så er det veldig stor sjangs for at det kommer vann inn gjenom kabelgjenomføringa som står i vannboksen. Hadde problemer med lekasje der med min, kom kun vann inn når den sto i en svak helling oppover var det større helling kom det ingenting inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 30, 2008 parkerer du med fronten i en svak helling oppover? hvis du gjør så er det veldig stor sjangs for at det kommer vann inn gjenom kabelgjenomføringa som står i vannboksen. Hadde problemer med lekasje der med min, kom kun vann inn når den sto i en svak helling oppover var det større helling kom det ingenting inn. åh kan det være noe sånt også?? har på tørke ijen nå så prøve å få ut ALT.. så bilen blir knusktørr.. åsså må jeg sjekke hvor det blir fuktig først... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 30, 2008 Golf 4 har jo et utbredt problem med vannlekkasje fra pakningen til dørplatene. Har du hatt av dørtrekkene og sett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 30, 2008 Golf 4 har jo et utbredt problem med vannlekkasje fra pakningen til dørplatene. Har du hatt av dørtrekkene og sett? ja de er av nå.. men som jeg kan se så skal det vel renne i bunn av dør å dermed ut på siden å ikke i interiør?? eller tar jeg feil?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 30, 2008 Det går inn i bilen om det lekker fra dørplatene, tettet et par av de når jeg jobbet på Møller. Er det lenge siden du har kjørt ute i regnet eller? Hvis ikke kan du jo kjenne etter om det er fuktig langs pakningen. Ideelt skulle du vel kanskje hatt bilen på spyling og sett hvor det kommer inn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 30, 2008 Det går inn i bilen om det lekker fra dørplatene, tettet et par av de når jeg jobbet på Møller. Er det lenge siden du har kjørt ute i regnet eller? Hvis ikke kan du jo kjenne etter om det er fuktig langs pakningen. Ideelt skulle du vel kanskje hatt bilen på spyling og sett hvor det kommer inn! hehe regner jo hver dag;P hehe ja karnsje d går ann å vaske bilen å se:P takk for tipset;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 30, 2008 Eg fekk vatn på førarside bak. Regna med det var dørpakningane, og tok like godt å skifta alle dørpakningane når eg dempa dørene i bilen. Potte tett etter det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 30, 2008 Eg fekk vatn på førarside bak. Regna med det var dørpakningane, og tok like godt å skifta alle dørpakningane når eg dempa dørene i bilen. Potte tett etter det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...