Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på dette folk gjør med å bytte til girkule fra golf 4 på golf 3.

Har en kule fra golf 4 med ny pose. Hvordan vet jeg at jeg har riktig kule, da møller opplyste om at det finnes flere delenummere fra 4'ern med 5-trinnskasse?

Hvordan får jeg isåfall festet denne på stanga i 3'ern?

Ser det er en ring rundt 4 "mothakker" under kula, men stanga fra 3'ern er for tykk?

 

Håper noen kan hjelpe til å forklare meg dette :)

 

Mvh Erik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I treern jeg handlet meg var det montert kule fra firer. Den er festet med strips i toppen (rundt de mothakene)under posen og girstanga er foret på med trikkerteip.

Sitter som støpt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags kule du har spiller ingen rolle for montering, du bruker ikke samme monteringsmåte uansett som på G4. Det eneste som bør stemme er girplasseringen.

 

Strips ble nevnt over her, jeg brukte en slangeklemme - det fungerte perfekt og koster ingenting.

Du trer festeanordningen UTPÅ stanga, så bruker du slangeklemma til å klemme de du snakker om (med mothakk) inn mot stanga slik at den sitter. Girposen fester du rundt som på vanlig måte.

 

I samme prosess bør du kutte girstanga noen cm (så mange du vil, 3-4-5 er bra) - ser mye bedre ut og det blir mye bedre å gire.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.