Sikringsoversikt Touran mtp handsfree

Anbefalte innlegg

Noen som har en oversikt over sikringene i en Touran 09. Har montert handsfree sett og har nå koblet sammen med sigarettenneruttaket men her mister den spenningen og mister telefonboken slik at jeg må laste den inn på nytt. Hvis ikke noen har oversikten vet dere da om en kurs som alltid har spenning slik at jeg bare trenger å hente tenningssignal fra sigarettenneren. Dette gjelder da sikingsboksen inne i coupeen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant en side HER

Vet ikke om denne er til 09 modellen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var ikke dum bortsett fra at jeg ikke kan et fnugg av tysk:o

Får sette meg ned med babelfish: smil :

Har nå lest og kommet fram til at Radioen er F19 regner da med at denne har spenning hele tiden ettersom av og på blir styrt via can-bus og jeg kan slå på selv om tenningen ikke er i.

Har også hørt noe om at den øverste rekken med sikringer går av og på med tenningen mens den nederste er det alltid spenning på.

Noen som kan bekrefte dette?

Etter litt mer lesing ser jeg at skjemaene ikke stemmer overens med det som faktisk er i bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.