#1 Skrevet Desember 29, 2008 Heisann. Jeg kunne godt ha tenkt meg å fjernet merkene bakpå min B6.(A4 og Tdi merket) Er merkene festet kun med lim eller er det hull i karosseriet itillegg??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2008 Heisann. Jeg kunne godt ha tenkt meg å fjernet merkene bakpå min B6.(A4 og Tdi merket) Er merkene festet kun med lim eller er det hull i karosseriet itillegg??? De er bare lima, dra de av og fjerne limet med enten en gummirondell eller cirtusspray. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2008 Takk!! Da er det bare å fjerne de,Jo cleanere jo bedre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2008 de sitter gjerne bra, så om en bare drar kan en gjerne dra med litt lakk i samme slengen Så bruk litt varme og varm først/mens du holder på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 29, 2008 jupp..bare å varme disse og få dem av.. gjorde dette på min rett etter den kom til landet til og med føre jeg fikk regget den. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 29, 2008 Sleng ut et bilde før og etter da. Lurer på å gjøre dette selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 1, 2009 Hmm, jeg brukte bare en hårføner på mine merker, varma de godt opp slik at limet blir varmt også brukte jeg fiskesnøre til å "skjære" de av. Bare drar det ned bak merket.... Blir sittenede igjen litt lim, men det er bare å varme litt, så ta det av med fingrene... Etter er vask så ser man ingen ting.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 2, 2009 Sleng ut et bilde før og etter da. Lurer på å gjøre dette selv.. Her kan du se et etter bilde av A6'en min:D http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1264796post1264796 Før bilde ligger litt lengre oppi tråden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...