Fjerning av merker. A4 B6.

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg kunne godt ha tenkt meg å fjernet merkene bakpå min B6.(A4 og Tdi merket)

 

Er merkene festet kun med lim eller er det hull i karosseriet itillegg???: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann.

 

Jeg kunne godt ha tenkt meg å fjernet merkene bakpå min B6.(A4 og Tdi merket)

 

Er merkene festet kun med lim eller er det hull i karosseriet itillegg???: klø :

 

De er bare lima, dra de av og fjerne limet med enten en gummirondell eller cirtusspray.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk!!: vinke :

Da er det bare å fjerne de,Jo cleanere jo bedre!: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de sitter gjerne bra, så om en bare drar kan en gjerne dra med litt lakk i samme slengen :S Så bruk litt varme og varm først/mens du holder på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jupp..bare å varme disse og få dem av.. gjorde dette på min rett etter den kom til landet :D til og med føre jeg fikk regget den. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sleng ut et bilde før og etter da. Lurer på å gjøre dette selv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, jeg brukte bare en hårføner på mine merker, varma de godt opp slik at limet blir varmt også brukte jeg fiskesnøre til å "skjære" de av. Bare drar det ned bak merket.... Blir sittenede igjen litt lim, men det er bare å varme litt, så ta det av med fingrene...

Etter er vask så ser man ingen ting....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.