#1 Skrevet Desember 29, 2008 Hei. Jeg har kjøpt nye skiver til min Allroad 2,5tdi. 2001 mod. Første gang jeg bytter på en slik bil, regner med at det er de to vanlige boltene på 21mm som skal opp, har prøvd men de sitter veldig. Er det noen som vet om det går an å løsne den nederste i bakkant som det er stjerne bolt på i steden. Skivene kan nesten tas ut ved bare å ta ut klossene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2008 Du må ta av calipterne først fra holderene, deretter må du skru av calipterholderen og da er skiva helt fri til å ta av. Så motsatt når du setter de på igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2008 Når du sier skru av kalipterne så er det de to 21mm boltene du mener regner jeg med, har prøvd det og de sitter noe enormt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2008 Når du sier skru av kalipterne så er det de to 21mm boltene du mener regner jeg med, har prøvd det og de sitter noe enormt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 30, 2008 Nå vet ikke jeg helt hvordan det er på hp2 calipteren som du har, men hos meg er det 2 deler, en calipterholder som er festa til navet, og som calipteren er festa til igjen. Du må ha av hele calipter og holder sånn at skiva er fri og kan taes rett av. du kan godt ta av hele holder+calipter inne ved navet, der må det av uansett for å få på ny skive, det er 2 bolter, hvor store de er husker jeg ikke, 21mm kan stemme bra. disse må av uansett, så det er bare å få de løs på en måte. rustfjerne og varme fungerer bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...