kjøleveske lekkasje på min s6,96 modell,AAN

Anbefalte innlegg

har hatt et problem med at det forsvinner kjøleveske på min S6,96 modell,har hitill ikke funnet hvor det kom i fra,men nå i sted kunne jeg se at det var vått nede ved overgang mellom blokk/bunnpanne/kasse.

men klarer ikke å lokalisere lekkasjen. er det noe steder bak kassen det kan lekke kjøleveske?? frostplugg el lignende??? er skikkelig krise da det må etterfylles 2 liter daglig,og dette er samboers bruksbil...tar imot forslag av all art...AAN MOTOR

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en vannstuss på baksiden av blokka, over girkassa som kan lekke :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en vannstuss på baksiden av blokka, over girkassa som kan lekke :)

ikke den....er helt nede det er vått...ikke noe antydninger lengre oppe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har hatt et problem med at det forsvinner kjøleveske på min S6,96 modell,har hitill ikke funnet hvor det kom i fra,men nå i sted kunne jeg se at det var vått nede ved overgang mellom blokk/bunnpanne/kasse.

men klarer ikke å lokalisere lekkasjen. er det noe steder bak kassen det kan lekke kjøleveske?? frostplugg el lignende??? er skikkelig krise da det må etterfylles 2 liter daglig,og dette er samboers bruksbil...tar imot forslag av all art...AAN MOTOR

Hvor sitter ekspasnjons tanken på disse? kan komme sprutendes fra drens hullet der, som det gjorde på min TDI!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor sitter ekspasnjons tanken på disse? kan komme sprutendes fra drens hullet der, som det gjorde på min TDI!

sitter oppe til høyre mot støtdempertårn. men nå fikk jeg nettopp tlf fra damen om at alt vann var rent ut så nå står bilen...: gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det komme fra drenshullet i vannkassen?

Hadde selv et problem der, riktignok på en s4, oversiden av girkassen var klissvåt, da var det varmeventilen som sitter på vannslangene inn til registeret som hadde tatt kvelden. Alt vannet forsvant ut drenshullet som sitter rett over clutchhuset

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det komme fra drenshullet i vannkassen?

Hadde selv et problem der, riktignok på en s4, oversiden av girkassen var klissvåt, da var det varmeventilen som sitter på vannslangene inn til registeret som hadde tatt kvelden. Alt vannet forsvant ut drenshullet som sitter rett over clutchhuset

nå snakker vi litt andre boller her ja...varmeventilen,dette må jeg få sjekket...lett å se den??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lett å se ja... Ta bort det sorte dekselet over varmeregisteret. Finner du masse vann der, (når det ikke regner), så er du på sporet av noe. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å ødelegge tråen din her, men har du noen deksler til felgene du solgte meg??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et bilde av den ødelagte i denne posten:

http://forum.vwaudi-club.no/showpost.php?p=1408288&postcount=23

Sitter rett før luftenippelen på vannslangen der, på høyre side av viftehuset når du står foran bilen.

hadde nok en god lekkasje der på min også ja...fikk ny i dag,men nå viser det seg at vannpumpa lekker også...noe pes å akifte den??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.