Anbefalte innlegg

Hei jeg skal eu-godkjenne a6èn min nå i de neste månedene og lurer på om det er noen som har tips til hvor jeg skal gjøre det.

Jeg har tonet rutene mine helt frem (hos mobilglass) og gidder ikke å godkjenne den en plass hvor jeg er sikker på at jeg får påpakning på dette.

Noen som har ett godt tips hvor jeg bør gå ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

A4'en min gikk igjennom med sot helt fram på Møller Minde faktisk:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm. spørst om dem gjør det nå som det er finanskrise, hehe.

Utrolig irriterende visst det skulle være noe problem med soten.

Kommer sikkert til å levere den til audisenteret visst det ikke er noen andre "bra" allternativer til eu.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg leverte nylig min på fana bilverksted, tror det heter fana fix nå. Ligger på skjold, ved yx stasjonen. Gikk helt fint gjennom med sotet helt frem, senk og 19". :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

biltilsynet i oslo har godkjennt dtte på en bekjent sin bil på eu. da begge vinduer foranvar nedrullet på en varm sommer dag haha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kva med Røed? Veldig hyggelige og dyktige folk. Ligger rett ved rundkjøringen på skjold.

Stikk innom og snakk med dei først og spør om dei sette anmerkning på det. Ein gammel nordlendning som er hyggelig der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ATR autoservice i Inndalsveien er greie med litt modifiserte biler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KV Bilservice ved Europris på Straume har godkjent biler for meg og andre kjente. Har vært veldig ok med oss. Jeg bruker bare han.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.