#1 Skrevet Desember 30, 2008 Jeg har klart å knekke høyre viftegrill over cdspillern i golfen min Er det noen som veit hvor jeg kan få tak i sånt? Må være noen som har noen ødlagte biler på lager eller noe. Har ringt norskbildelsenter, men de hadde ingen golfer inne akkurat nå. Har ikke veldig lyst til å kjøpe hele den toppen over til mange tusen kroner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2008 Hør med din lokale Møller-sjappe. Koster 6-700kr ny, og skal være på lager i Norge;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2008 Hørte med dem, og de sa jeg måtte kjøpe hele toppen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2008 Ja, og hele toppen inkl dyser koster 6-700kr hvis jeg ikke tar feil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 30, 2008 Okey, jamen da er det kanskje ikke stort å snakke om. Han på "Gromstad bil og båt" som er min lokale møller forreting sa ikke noe pris, men han mente det ville koste MYE... Takk for tipset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...