#1 Skrevet Desember 30, 2008 Sitter disse følerne i låsekassa slik som på golf 4 osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 31, 2008 bump.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 31, 2008 Tenker du på bryteren som slår på/slukker kupèbelysningen? Isåfall sitter denne på samme plass som på Golf2, i A-stolpen, foran døren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 31, 2008 På min sitter den på B-stolpen...garantert, fordi jeg måtte fikse den høyre rett etter anskaffelse av Golfen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 31, 2008 På min sitter den på B-stolpen, men kan se for meg at dette er ulikt på 2/3 og 5-dørs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 31, 2008 På min sitter den på B-stolpen...garantert, fordi jeg måtte fikse den høyre rett etter anskaffelse av Golfen... Nå gjorde du meg usikker her: klø : Vil tro du har rett siden du har "mekket" på det.. "Løpe ned i garasjen å se" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 31, 2008 Nå gjorde du meg usikker her: klø :Vil tro du har rett siden du har "mekket" på det.. "Løpe ned i garasjen å se" Er redd du bommer litt nå, Bjørn. Sitter i B-stolpen på gti'n min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 31, 2008 Er redd du bommer litt nå, Bjørn. Sitter i B-stolpen på gti'n min. Joda, stemmer som dere sier:p Var nede i garasjen å tittet: flau : Blander nok med 2`er Golfen, har nettopp styrt med disse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...