#1 Skrevet Desember 30, 2008 Noen som vet hvor mye dette kan være verdt? Mener det var enten 7 eller 7,5" bredde og innpress 55. Det er 4 stk, men må slipes og lakkeres opp igjen da dem er litt stygge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2008 Noen som vet hvor mye dette kan være verdt? Mener det var enten 7 eller 7,5" bredde og innpress 55. Det er 4 stk, men må slipes og lakkeres opp igjen da dem er litt stygge. Tipper 2-3 K. Hvis det ikke er kast i dem. 17 tom cup er vel ikke det hotteste lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 31, 2008 skal du selge dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 31, 2008 skal du selge dem? Ja har 2 sett med like felger så tror jeg skal selge det ene settet. Interessert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 31, 2008 er nok ganske interresert ja...spørs på prisen og om det er noe kast i dem... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 31, 2008 er nok ganske interresert ja...spørs på prisen og om det er noe kast i dem... Skal kjøre dem i avballanseringsmaskina i løpet av uka jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 31, 2008 Noen som vet hvor mye dette kan være verdt? Mener det var enten 7 eller 7,5" bredde og innpress 55. Det er 4 stk, men må slipes og lakkeres opp igjen da dem er litt stygge. Bredden er 7". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 31, 2008 Bredden er 7". Ok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 31, 2008 (endret) Skal kjøre dem i avballanseringsmaskina i løpet av uka jeg. supert...sleg ut noen bilder eller send til meg på mail... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 31, 2008 Synst å huske det står 8" x 17" i vognkortet på min bil? er jo 245 på org. dekka! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 1, 2009 Synst å huske det står 8" x 17" i vognkortet på min bil? er jo 245 på org. dekka! er 7x17 orginal på rs2 med 245/40x17 dunlop sp 8000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 1, 2009 jeg har 8x17 på bilen nå. Men de jeg selger er 7x17. Skal se på de i morra og ta noen bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 2, 2009 Se annonse i tråden her for mere info og bilder: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1479255#post1479255 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...