haster, hvor mange bolter er det mellom gir/motor?

Anbefalte innlegg

har funnet 11 til nå og trodde det var alle, men kassa er ikke til og rikke. begynner og bli frustrert nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det aan du snakker om så er det en skruv midt under som ligger litt oppi å litt gjemt, kan være du har hoppa over den kanskje

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kansje dumt spm, men har du tatt ut starteren?... er jo bare å gå systematisk til verks da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gått fort i svingene her. er aan ja. starter er ute. tror alle på topp er ute.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dobbelsjekk, og trippelsjekk. du må røske skikkelig i motoren hvis den ikke har vært oppe før

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

røsk og riv...evt sett imellom en skrutrekker og vri...men du er sikker på at du har løsna alle skruene?..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har funnet 11 til nå og trodde det var alle, men kassa er ikke til og rikke. begynner og bli frustrert nå.

Dette er forskjell fra bil til bil ;)

Og da jeg ikke er synsk så må du nesten oppgi hva slags bil det gjelder....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det automat eller manuell kasse? er forskjell på dem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper det er til S4 av profilbildet. Ville sett rundt starteren. Var noen bolter der. Og hvis du ser på andre siden mener jeg å huske at jeg fant en umbrakoskru der som jeg brukte en stund på å finne. Vanskelig å komme til den var det og.. Så er det bare å kneppe det opp :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en liten helt i bunn også mener jeg å huske. Skal gli ganske lett ifra hverandre hvis alle skruene er løse, se om du får en litt bred skrutrekker i mellom og benn litt forsiktig på den, merker greit hvis den er løs da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, beklager lite utfylt tråd. Var passe stressa da jeg skrev den. Er en c4 s4 aan maskin med 5 trins kasse.

Hm, må vel se etter den umbrako skruen da, sitter den langt oppe eller?

Har prøvd og få banket et flatt jern imellom, men ikke sjans i himmelen, så den sitter ett eller annet sted..

En annen ting jeg litt usikker på er hvor jeg skal sette girkasse jekken hen, noen som kan si meg hvor balanse punktet er henn? Eller sånn sirka da?

Vil ikke at kassa skal deise i bakken heller :)

Er jeg helt på villspor på dette bildet eller?

IMAGE_100.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ut hvor den satt. Var en sensor som satt litt oppe på venstre side av kassa. Trodde den kun satt i motor, men det gjorde den ikke :) Fant også ut hvorfor den slurte, var ikke noe belegg igjenn på lamellen. Og det igjen har ført til ugjevnheter i trykkplate og svingjul. Så det blir nok frem med dreiebenken her ja. Så nå får jeg tro det blir bra.

Fikk en liten overaskelse da jeg tok av trykkplaten, så at lamellen som sto i var en seks puchs eller hva det heter, mens den jeg hadde kjøpt var en 4 puchs. Kan noen si meg forskjellen? Vil denne lamellen bli endel bråere? Eller har jeg misforstått? Er ikke helt inne i disse clutch greiene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er ser dere bilde av de forskjellige lamellene.

IMAGE_102.jpg

IMAGE_104.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den 4puch'a sintern skal vist tåle mer NM...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvorfor det igrunn? Er jo mindre areal som tar tak, er ikke helt med på det her enda :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel bedre gripeevne om sterkere materiale i den 4puch clutchen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.