#1 Skrevet Desember 30, 2008 audien min har fjuska ei stund nu. men er ikke kjørt så mye med. den går på alle sylindran. men den fjuske litt av og tell under pådrag. spesielt på lavt turtall i høye gir. vurdere og bytte coilan så lurte æ på om kordan æ bør kjøpe. bilen er cipet men skal ikke trimmes mere. og eventuelt om nåen vet nåkka ant det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2008 Hadde samme feil på min AAN motor. Byttet kjølevanns temp. føler til hjernen. Koblet til Vag com, temp i kjølevannet viste -49 grader til en vær tid. Blandingen blir for fet. Har du tilgang på Vagcom så kan du prøve det. Lamda sonde og plugger kan også være en mulighet, vesentlig billigere enn ny coil rekke:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 31, 2008 oki æ hadde en kompis og så før en stund sia med vagcom. og da fant vi ut at den hadde -49 grader. så har æ bytta tempføleren i bakkant av motoren og den store som står på siden. men det jalp litt. kansje æ har ødelakt pluggan sia den har fåt før mye suppa. skal snakke me han kompisen min med vagcom og prøve en gang til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...