#1 Skrevet Desember 30, 2008 Utgår dette, eller? Bare lurer, siden jeg for en gangs skyld har mulighet til å stille:) Må jo avslutte 2008 med stil:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2008 Det trenger jo ikke å utgå Jeg vet ikke om jeg har mulighet idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2008 Skal vi møtes ved Arenum eller Dolly's? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2008 Ble det noe treff i dag eller? Så ikke denne før nå eg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 30, 2008 Vel, jeg var på treff:D Sto tyve minutter under Danmarksplass bortenfor Utrustningsbygget, før jeg kjørte bort på parkeringsplassen forran Utrustningsbygget og sto der i nye tyve minutter. Mens jeg sto under taket kom det en sølvgrå A6 (tror jeg) og svingte nedom parkeringsplassen, og en liten stund etterpå kom en mørk Passat og svingte nedom, men begge kjørte igjen ganske straks. Forståelig nok, for den plassen var tom:p Hvertfall, så hadde jeg selskap av Kanye West, og kjedsomheten gikk etterhvert over i kreativitet. Resultatet ser dere her;) Godt nyttår folkens: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 30, 2008 Hørtes ut som lokalagstreffene på lillehammer å bergen er ganske like til tider Kult bilde da;D; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 30, 2008 HEHE er første gangen jeg har vært helt aleine på plass... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 31, 2008 Hehe, men du en annen ting, Kjører du med slike skilt eller satt du på noen show skilt for anledningen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 31, 2008 Har et skilt liggende i bilen hvis anledningen byr seg, som i går;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 31, 2008 Kjempe kult bilde Andreas:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 1, 2009 Takk takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 6, 2009 Når er neste treff? I dag eller neste tirsdag? Og Dolly eller Arenum? Vi brude kanskje laget en liste/plan for treffene slik noen av de andre lokallagene gjør? Lettere å ha kontrollen da og kanskje større mulighet for at flere dukker opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...