#1 Skrevet Desember 30, 2008 (endret) Er på tur fra bergen til østlandet og når bilen skulle startes i dag så var det ikke noe liv i vifta. lurer om det kan være noe spjeld eller noe som har frosset fast eller noe?! da det var 8-9 minus sikringen var hel. Noen som har noen tips her? sitter litt i det da eg egentlig skal kjøre hjem til bergen 1. nyttårsdag. men tror d blir bra kaldt og en frossen frontrute.... Bilen er en 04 golf V 2.0 tdi gått ca 70k All hjelp mottas med takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2008 har du sjekka bryterpanelet?? mitt stoppa å funke, å da viste det seg at panelet var smelta... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2008 bryterene ser ut til å funke iallefall, går opp og ned på skalaen når eg stiller og hører at det skjer litt når eg tar d helt av.. men vet ikke.. får se litt i morgen i dagslys tenker eg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2008 noen som vet om feil på dette vil komme opp på vagcom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 30, 2008 bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 30, 2008 neinei, får vel krype til korset og håpe de kan hjelpe meg på møller i morgen da... var 17 minus på veien bort over vidda, risikerer å bli litt kald på veien tilbake da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 31, 2008 Hei Har du hatt noen som helst ulyder fra vifta på ett eller flere trinn før den tok kvelden? Da ville jeg vel tippet at det var selve viftemotoren som hadde tatt kvelden... Sitter det motstander før motoren her, eller er den elektronisk styrt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 31, 2008 Sitter det motstander før motoren her, eller er den elektronisk styrt? på climatronic er det vel elektronisk styrt, uten climatronic så er det motstand. værtfall slik på Octavia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 3, 2009 vifta har begynt å fungere igjen, virka som den hadde frosset fast eller noe sånt, ble litt mildere vær og lot den stå på tomgang i halvannen time så kom den plutselig. virker som den ikke tåler kaldere en 7-8 minus... hadde bilen i vaskemaskin noen dager før dette skjedde så vet ikke om dette systemet er åpent på noen måte at det kan ha komt vann inn?? har og fått opp varsel om airbag fault da eg koblet av airbag indikatoren i forbindelse med demontering av climatronic enheten.. regner med feilkodene kan slettes med vag com..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 3, 2009 Er det ikke noen dreneringshull inni/ved inntaket til varmeapparatet? Evt løv eller snø og is der så kan det bli for mye for vifta. Sjekk dette og rens opp når det tiner.(må vel bli mildvær en dag før eller siden...) Kan jo være greit å bytte kupeluftfilteret også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...